אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
לאומי קארד: עלייה של 6% בהכנסות לא הגיעה לשורת הרווח צילום: ישראל סאן

לאומי קארד: עלייה של 6% בהכנסות לא הגיעה לשורת הרווח

גיוס לקוחות חדשים הביא לעלייה בהכנסות החברה, שהסתכמו ברבעון ב-195 מיליון שקל, אך הוצאות התפעול מגיוס הלקוחות השאירו את הרווח הנקי על 32 מיליון שקל

21.05.2009, 12:01 | גיל קליאן

לקוחות לאומי קארד המשיכו לגהץ ברבעון הראשון - החברה דיווחה על עלייה של 6% בהכנסות. עם זאת, החברה לא הצליחה לתרגם את העלייה בהכנסות לעלייה ברווח. הרווח הנקי של החברה נותר דומה לרבעון הראשון של 2008 על 32 מיליון שקל. הכנסות החברה ברבעון הסתכמו ב-195 מיליון שקל.

בסעיפי ההוצאות של החברה - חל גידול של 7% בהוצאות התפעוליות והאחרות של החברה ל-151 מיליון שקל ברבעון הראשון של השנה. החברה הסבירה את הגידול בהוצאות בעלייה בכמות הלקוחות של החברה. כמו כן, סבלה לאומי קארד מגידול בהפרשה לחובות מסופקים, שעמדו ברבעון הראשון על 8 מיליון שקל - לעומת 5 מיליון שקל ברבעון המקביל.

מספר הכרטיסים הכולל של החברה הסתכם נכון לסוף הרבעון הראשון על 1.65 מיליון כרטיסים. מספר הכרטיסים הפעילים (85% מכלל הכרטיסים) גדל ב-8% לעומת התקופה המקבילה והסתכם ב-1.39 מיליון כרטיסים נכון ל-31 במרץ.

מספר הכרטיסים החוץ בנקאים הסתכם ב-432 אלף כרטיסים ומספר הכרטיסים הפעילים (80% מכלל הכרטיסים החוץ בנקאיים) גדל ב-34% לעומת התקופה המקבילה והסתכם ב-341 אלף.

יו"ר לאומי קארד, ברוך לדרמן, ציין בהודעת החברה כי "חרף סימני המיתון והירידה בפעילות המשק, ממשיכה החברה לצמוח בכל הפעילויות והסגמנטים, משמרת את לקוחותיה ומגייסת לקוחות חדשים רבים, דבר המתבטא היטב בתוצאותיה".

מנכ"ל לאומי קארד, דני כהן, ציין בהודעת החברה כי "חרף המשבר הכלכלי, והשפעתו על לקוחותינו ועל בתי העסק שעימם אנו עובדים, ממשיכה החברה לצמוח, מגדילה את הכנסותיה ושומרת על רווחיותה". לדבריו, חלה עלייה מתונה בהוצאות החברה, בעיקר בשל הגידול במספר הכרטיסים שהנפיקה, אך כחלק מההתמודדות עם השפעות המשבר הכלכלי, פעלה לאומי קארד לצמצם ככל הניתן בהוצאותיה, תוך הקפדה שלא לפגוע ברמת השירות ללקוחות.

תגיות