אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בלעדי: 44 אלף שקל לפרסומת בגמר ליגת האלופות צילום: איי אף פי

בלעדי: 44 אלף שקל לפרסומת בגמר ליגת האלופות

הזכיינית רשת דורשת מחיר פיקס לחצי דקת פרסום ביום ד' הקרוב, ולא כזה שתלוי בכמות הרייטינג שיביא המשחק

25.05.2009, 09:40 | מיטל זדה

44 אלף שקל לפרסומת של חצי דקה - זה הסכום שתעלה פרסומת בגמר ליגת האלופות השנה, כך נודע ל"כלכליסט". המשחק בין מנצ'סטר יונייטד לברצלונה יתקיים ביום ד' הקרוב וישודר בזכיינית רשת.

מחירי הפרסום בטלוויזיה מבוססים בדרך כלל על מחיר לנקודת רייטינג. עם זאת, הזכיינית רשת מבקשת הפעם מחיר פיקס לפרסום שלא תלוי ברייטינג.

לאחרונה שלחה רשת מחירון פרסום למשחק, בו היא מבקשת מחיר פיקס של 44 אלף שקל. בד"כ מחירי הפרסום בטלוויזיה מבוססים על מחיר לנקודת רייטינג. עם זאת, הזכיינית מבקשת הפעם מחיר קבוע שלא תלוי בתוצאת הרייטינג.

בחברות המדיה מסבירים כי הבעייתיות במשחקי כדורגל היא שקיים פער גבוה בין הרייטינג שמשיג המשחק לבין הרייטינג בזמן המחצית, אז משודרות הפרסומות. במשחק כדורגל, אין אפשרות לצאת להפסקת פרסומות במהלך המשחק, אלא רק במחצית עצמה. המחיר עצמו נחשב למחיר פרימיום, כיאה לאירוע ספורט חשוב. לשם השוואה, בשנה שעברה ביקשה הזכיינית מחיר של 40 אלף שקל לחצי דקת פרסום. בשנה שעברה, השיג המשחק בליגת האלופות רייטינג של 31.2% שנחשב לרייטינג נאה עבור משחק כזה.

מפרסמים שירכשו זמן פרסום לפני המשחק ישלמו כ-1,800 שקל לנקודת רייטינג. בערוץ 2 נהוג לשלם עבור כל נקודת רייטינג בפריים טיים בין 1,600 ל-2,000 שקל, תלוי בתוכנית.

מרשת לא נמסרה תגובה.

תגיות