אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
עזרה מבחוץ: HOT שכרה חברת יעוץ על מנת לשפר את רמת השירות

עזרה מבחוץ: HOT שכרה חברת יעוץ על מנת לשפר את רמת השירות

חברת הכבלים הודיעה כי שכרה את אביב ניהול במטרה לבחון ולנתח תהליכים בחברה דוגמת התחברות, התקנה וחיובים

26.05.2009, 11:23 | אמיר טייג
חברת הכבלים HOT הודיעה כי שכרה את שירותי חברת הייעוץ אביב ניהול, במטרה שתעזור לה לשפר את רמת השירות של החברה, הידועה כנמוכה. ב-HOT מציינים כי אביב ניהול תבנה עבורם תוכנית חוצת ארגון במטרה להמשיך את מגמת שיפור השירות, עליה ניתן דגש בחברה מתחילת השנה.

מהחברה נמסר כי אביב ניהול תבחן ותנתח את תהליכי הליבה בחטיבות השונות ב-HOT, כגון: תהליכי ההתחברות וההתקנה, חיובים, מעברי דירה ועוד. ניתוח התהליכים יהיה בשיתוף כלל הסמנכ"לים, תוך איתור הנקודות באמצעותן ניתן להביא את איכות השירות ללקוח לרמות גבוהות יותר, בהתאם למדיניות החברה. כמו כן ייבנה סט מדדים שיאפשר שיקוף רמת השירות הכוללת המוענקת ללקוח, בכל נקודת זמן, וביצוע פעולות מתקנות ומונעות בזמן אמת.

מיקי מרגלית, סמנכ"ל השירות ב HOT: "אנו משקיעים משאבים רבים במהפכת השירות המתרחשת בחודשים האחרונים בחברה, וכבר עתה ניתן לראות שיפור ניכר. אמנם יש לנו עוד עשייה רבה, אך אין לי ספק, כי בסוף התהליך ייהנו לקוחות החברה מרמת שירות מהטובות ביותר בארץ".

תגיות