אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בלעדי: חגיגת הכדורגל של תשעת בכירי מפעל הפיס בברצלונה צילום: מאיר פרטוש

בלעדי: חגיגת הכדורגל של תשעת בכירי מפעל הפיס בברצלונה

המנכ"ל שאול סוטניק, מזכירתו ושבעה בכירים הצטרפו על חשבון החברה לזוכי הגרלת הפיס וטסו לצפות במשחק הכדורגל של ברצלונה. העלות המוערכת: עשרות אלפי שקלים. הפיס בתגובה: "הנסיעה נועדה לתפעל שיתוף פעולה מורכב וייחודי"

27.05.2009, 07:01 | גולן חזני

תשעה עובדים בכירים של מפעל הפיס, בהם המנכ"ל שאול סוטניק, יצאו בסוף השבוע האחרון לחופשה בברצלונה במימון מלא של מפעל הפיס. הבכירים הצטרפו לקבוצה של חלק מהזוכים במשחק שהשיק הפיס לאחרונה - "חישגד ברצלונה". ל"כלכליסט" נודע כי תשעת העובדים נהנו ממימון של טיסה, אירוח במלון, אש"ל וכניסה למשחק הליגה בכדורגל בין ברצלונה לאוססונה.

גורמים המקורבים לחברה העבירו ביקורת קשה על מימון הנסיעה והשהות על ידי המפעל. מבדיקת "כלכליסט" עולה כי העלות הכוללת למפעל הפיס מוערכת בעשרות אלפי שקלים, לאחר שחבילת נסיעה ממוצעת למשחק המדובר תומחרה לנוסע בודד בעלות ממוצעת של כ־4,000 שקל הכוללת טיסות הלוך וחזור, אירוח של שלושה ימים במלון של שלושה כוכבים וכרטיס כניסה למשחק המקנה מקום ביציע הקהל.

רשימת הנוסעים שנהנו מחבילת הכדורגל הגיעה לידי "כלכליסט", וכוללת מלבד המנכ"ל סוטניק גם את אורנה מיארה, מנהלת לשכתו; דורון אנגל, סמנכ"ל השיווק; יורם כהן, מנהל קידום מכירות; דוד בן־הרוש, מנהל הבקרה; ועובדת נוספת בבקרה בשם סילביה. נוסעים נוספים היו מנהל מחלקת מנויים אילן דרור ומנהל אגף מינהל יעקב אלדר.

המשחק חישגד ברצלונה הושק על ידי מפעל הפיס לפני חודשיים. לצורך שיווקו והפקתו חתם מפעל הפיס על שיתוף פעולה עם קבוצת הכדורגל הטובה בעולם באמצעות חברה שתיווכה בין הצדדים. ההסכם מתיר למפעל פיס בין היתר להשתמש בתמונות של השחקנים במסגרת הקמפיין.

75 ממגרדי הכרטיסים הזוכים נהנים מחבילת פרס הכוללת סוף שבוע של כדורגל בעיר ברצלונה כולל אירוח VIP, ובו גם כניסה למשחק של הקבוצה וישיבה ביציע המכובדים, טיסות ובתי מלון. לרגל השקת כרטיס ההגרלה העלה מפעל הפיס בטלוויזיה קמפיין פרסומי בעלות של 3 מיליון שקל באמצעות משרד הפרסום גיתם.

במפעל הפיס טוענים כי מדובר בהצלחה גדולה, וכי כבר בשבוע הראשון נמכרו יותר מ־200 אלף כרטיסי חישגד. עתה מתברר כי גם בכירי מפעל הפיס ניצלו את ההזדמנות ויצאו עם הזוכים לנסיעה הקוסמת.

ממפעל הפיס נמסר בתגובה: "קבוצת העובדים של הפיס כללה אנשי מקצוע מתחום השיווק, שטיפלו בנושאים השונים הקשורים לתפעול שיתוף הפעולה המורכב והייחודי עם ברצלונה. נסיעתם כללה בין היתר טיפול בצוות עיתונאים, תפעול מערך הפעילות עם הלקוחות ותפעול הקשר עם הנהלת הקבוצה. המנכ"ל סוטניק היה אורח של הנהלת ברצלונה במשחק ההכתרה".

תגיות