אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
גולף אנד קו נכנסת לתחום הריהוט לבית

גולף אנד קו נכנסת לתחום הריהוט לבית

ל"כלכליסט" נודע כי בימים אלה משיקה החברה פיילוט של ריהוט הכולל מיטות, ולחנות אוכל, כיסאות ושידות במרכז גולף שבאפקה

27.05.2009, 09:37 | גלי ברגר

גולף אנד קו נכנסת לתחום הריהוט לבית. ל"כלכליסט" נודע כי בימים אלה משיקה החברה פיילוט של ריהוט הכולל מיטות, שולחנות אוכל, כיסאות ושידות במרכז גולף שבאפקה.

"הכוונה היא להביא שלושה קווי עיצוב שונים של ריהוט אם הפיילוט יצליח", אומרת אילנה קאופמן, מנכ"לית גולף, ומסבירה כי "מדובר באופרציה מורכבת שכן יש צורך בהובלה ובהרכבה בבית הלקוח, תחום שגולף לא עסקה בו עד היום ואנחנו בוחנים ספקים שונים". נוסף על כך, בעוד מרבית המוצרים שמוכרת הרשת מעוצבים ומיוצרים בגולף, במקרה של הרהיטים מדובר ביבוא.

קאופמן מסבירה את ההיגיון שמאחורי המהלך. לדבריה, גולף הרחיבה לאורך כל הדרך את המוצרים שהיא מציעה ללקוחה שלה, כאשר הקו המנחה הוא להתמקד בכל מה שהלקוחה קונה לבד: זה התחיל במצעים, עבר לכלי בית והמשיך בבגדים לילדים עד גיל 10. "אנחנו כבר מוכרים ריהוט גן, כך שרק טבעי שנמכור גם את המיטות והרהיטים שעליהם אנחנו מציגים את המצעים שלנו. גם אם ריהוט היא לא תקנה לבדה, היא תעשה את הבירור הראשון לבד. בכל מקרה, המשימה שלנו כיום היא להגדיל את הסל של כל לקוח", אומרת קאופמן.

בעוד מכירות גולף ירדו ב־6% ברבעון הראשון של 2009, תחום אופנת הבית בקבוצת גולף, שבו היא פועלת באמצעות 67 חנויות מתוך 210 חנויות הקבוצה, נותר ללא שינוי והסתכם ב־74 מיליון שקל. גולף מפעילה 210 חנויות בכל הארץ. ברבעון הראשון של 2009 ירדו כלל מכירות הקבוצה ב־6.4% והסתכמו ב־150 מיליון שקל.

תגיות