אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אילן שילוח: מקאן אריקסון היא סוכנות דיגיטלית לכל דבר צילום: בועז אופנהיים

אילן שילוח: מקאן אריקסון היא סוכנות דיגיטלית לכל דבר

איריס בק: "אנחנו מבינים היום שהמשימה שלנו השתנתה ולכן ניסחנו לנו תפיסת עולם חדשה, כך שהאנשים שיעבדו במשרד ידברו דיגיטלית"

04.06.2009, 13:48 | מיטל זדה

"במקאן אריקסון ידברו מעכשיו רק בשפה הדיגיטלית. אנחנו היום סוכנות דיגיטלית לכל דבר, אם הייתי יכול הייתי משנה את שמה של מקאן אריקסון למקאן דיגיטל", כך אמר הבוקר (ה') אילן שילוח, יו"ר משרד הפרסום מקאן דיגיטל, בכנס שערך המשרד ללקוחותיו והציג את התפיסה החדשה של המשרד לגבי עולם השיווק העתידי. שילוח דיבר על תורות המלחמה כאנלוגיה לתורות השיווק השונות שנלמדו במאה ה-20. "אני לא יודע להגיד מה יהיה נכון, אבל, מה שהיה, הוא בטוח לא נכון. אנחנו נעשה לעולם הפרסום, מה שאייפון עשתה לעולם הסלולר ונראה כיצד אמורה להיות סוכנות פרסום בעולם החדש".

בכנס התייחס שילוח לגיוסה של איריס בק לתפקיד מנכ"ל המשרד, "אנשים מעולם הפרסום לא יכולים לעשות את המהפכה הזו. צריך אנשים מבחוץ, בגלל זה הבאתי למקאן את איריס, זו המשימה שלה, להפוך אותנו לסוכנות דיגיטלית לכל דבר".

בק עצמה פתחה את דבריה ואמרה: "אני לא מנסה לשכנע אף אחד להשקיע יותר במדיה הדיגיטלית - רובכם עושים זאת כבר היום. אבל אנחנו מנהלים את המותגים שלנו בעולם הפיזי ולא בעולם הדיגיטלי, בעוד שהצרכנים שלנו חיים היום חיים כפולים".

בק התייחסה לכלים החדשים שמקאן אריקסון משיקה עתה, בהם: כלי למחקרי eye tracking - מעקב אחר תנועת עיני הגולש, לבדיקת אפקטיביות של תוכן באינטרנט, וכלי לניטור שיחות על מותגים בזירות הגולשים ברשת.

"אנחנו מבינים היום שהמשימה שלנו השתנתה ולכן ניסחנו לנו תפיסת עולם חדשה. עידכנו את המבנה הארגוני במשרד ואפילו שינינו את פרופיל גיוס העובדים, כך שהאנשים שיעבדו פה ידברו דיגיטלית".

תגיות

3 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

2.
זה כבר הוצג ונאמר ע"י ניב עדי הבעלים של חברת מג'יקס לפני שנה וחצי
עם כל הכבוד לשילוח ובק (ויש כבוד) - את התובנות האלו אמר לפני שנה וחצי המנכ"ל והבעלים של החברה הישראלית מג'יקס, ניב עדי, על הבמה בתערוכת ה MIP TV בקאן, 2008. היתי בקהל ושמעתי את הדברים האלו שנשמעו למאות המשתתפים כהזויים! כבר בתערוכה הזאת הציגה מג'יקס פורמטים דיגיטלים לעולם הפרסום ומכרה מוצרי פרסום דיגיטלים. כאחד שמשתתף בתערוכות התוכן בכל העולם (אני בתחום הדוקמנטרי) אני יכול להעיד שהנביא היחיד שפגשתי בתחום זה ניב עדי. למי שמעניין: www.magyx.tv
ר. א , הרצליה  |  07.06.09
1.
ראינו מה זה התרבות החדשה של מקאן אריקסון - שוחד ושחיתות
כפי שהתגלה בתחקיר של "העין השביעית" - תשלום לבלוגרים עבור פרסום מוצרים ועבור קידום סרטוני פרסומת **בלי גילוי נאות לקוראים**, ליתר דיוק המשלמת התחרפנה כשגילתה שהבלוגרית התמימה אשכרה כתבה לקהל הקוראים שלה על התשלום. הנה התחקיר המלא, מקאן אריקסון לא התנערו מהשחיתות ולא התחייבו לפעול בשקיפות בעתיד: http://www.room404.net/?p=18802
אסף , רמת-גן  |  06.06.09