אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
2 מיליון שקל יושקעו בקמפיין פרסום לקראת המכביה צילום: גלעד קוולרציק

2 מיליון שקל יושקעו בקמפיין פרסום לקראת המכביה

את הקמפיין ינהל משרד הפרסום בריקמן, והוא יעלה בעיתונים, בקול ישראל, בערוץ 1, בשקופיות חסות בערוץ 2 ובבאנרים אקטיבים באינטרנט

08.06.2009, 16:26 | מיטל זדה

משרד הפרסום בריקמן ינהל את קמפיין הפרסום של המכביה ה-18, בהיקף של 2 מיליון שקלים. הסלוגן שיוביל את קמפיין המכביה הוא "לגעת ברגעים הגדולים" והוא יחל ב-10 ביוני וימשיך עד לפתיחת המשחקים ב-13 ביולי.

הקמפיין יעלה בעיתונים, ברדיו בקול ישראל, תשדירים בערוץ 1, שקופיות חסות בערוץ 2, באנרים אקטיבים באינטרנט, פרסום על גבי שילוט חוצות ועל גבי אוטובוסים של אגד.

המכביה תצא לדרך ב-13 ביולי בטקס הפתיחה באיצטדיון ר"ג, כאשר השנה יגיעו אליה יותר מ-5,000 ספורטאים מחו"ל ועוד כ-2,000 ישראלים. במרכז המשחקים הפעם תתקיים גם לראשונה המכביה העממית, שתאפשר לכלל הציבור הישראלי לקחת בה חלק בספורט חופים ובמסע אופניים.

 

תגיות