אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
המכרז על תקציב היח"צ של נוקיה: רני רהב, טריוואקס, וגנר גרינשטיין וכותרת עלו לשלב הסופי צילום: בלומברג

המכרז על תקציב היח"צ של נוקיה: רני רהב, טריוואקס, וגנר גרינשטיין וכותרת עלו לשלב הסופי

התקציב של נוקיה בישראל מטופל כעת על ידי רני רהב, אך המדיניות של נוקיה העולמית מצריכה מכרז אחת לשלוש שנים

08.06.2009, 17:01 | מיטל זדה

משרדי יחסי הציבור רני רהב, טריוואקס, וגנר גרינשטיין וכותרת יחסי ציבור עלו לשלב הסופי במכרז על תקציב יחסי הציבור של נוקיה ישראל, כך נודע ל"כלכליסט".

ארבעת המשרדים עלו עתה לשלב הסופי, לאחר שבמכרז התמודדו 7 משרדי יח"צ שונים.

תקציב יחסי הציבור של יורוקום, נציגת נוקיה בישראל, מטופל מזה שנים על ידי רני רהב. עם זאת, עפ"י המדיניות הבינלאומית של חברת נוקיה, מכרז על תקציב יחסי הציבור נערך פעם בשלוש שנים ולאחרונה הוחלט לערוך מכרז גם בישראל.

 

חברת הטלפונים הסלולריים נחשבת למובילה בעולם וכיום בישראל היא עובדת מול שלושת המפעילות הסלולריות הגדולות. בענף יחסי הציבור העריכו כי רני רהב לא יוכל להתמודד במכרז כיון שהוא מטפל בתקציב היח"צ של סלקום, מה שעלול להוות חשש לניגוד עניינים. עם זאת, העובדה שהמשרד אף עלה לשלב הבא, מעידה כי ביורוקום לא רואים בכך בעיה.

 

אילן גרינבאום, מנכ"ל יורוקום, אישר את עלייתם של 4 המשרדים לשלב הסופי.

תגיות