בלעדי: גיתם פורש במפתיע מהמכרז על תקציב הפרסום של מכבי
ל"כלכליסט" נודע כי ההחלטה לפרוש ממכרז הפרסום של מכבי שירותי בריאות נובעת מהערכות כי תוצאות המכרז נקבעו מראש. אדלר חומסקי ויהושע TBWA ממשיכים בהתמודדות במכרז
משרד הפרסום גיתם BBDO החליט שלא להשתתף במכרז הפרסום של מכבי שירותי בריאות, כך נודע ל"כלכליסט". מקורבים למשרד טוענים כי ההחלטה לפרוש באמצע המכרז נובעת מהערכות כי תוצאות המכרז נקבעו מראש.
מכרז הפרסום של מכבי נמצא בשלב השני, לאחר שבשבוע שעבר הודיעה מכבי כי שלושת המשרדים שניגשו הם אלה שגם עלו לשלב השני - אדלר חומסקי, יהושע TBWA, וגיתם BBDO. בתחילת חודש יולי אמורים שלושת המשרדים להציג פרזנטציה הכוללת אסטרטגיה וקריאייטיב, וכן התייחסות להצעת המחיר והפרסום ב"מכביתון", זאת בהתאם לבריף שהועבר אליהם.
כפי שפורסם ב"כלכליסט", תקציב הפרסום של מכבי, בהיקף של 6 מיליון שקל, יצא למכרז, כאשר שלושה משרדים בלבד החליטו להתמודד בו. משרד הפרסום באומן בר ריבנאי שטיפל בתקציב בשנים האחרונות, החליט שלא לגשת למכרז, ובמקום זאת התמודד במכרז שירותי בריאות הכללית.
בשלב הראשון, הוזמנו 7 משרדים לקחת חלק במכרז: מקאן אריקסון, אדלר-חומסקי, שלמור אבנון עמיחי, גיתם, ראובני פרידן, יהושע TBWA וגלר נסיס. באותה עת התנהל גם מכרז על שירותי בריאות כללית, כאשר גיתם לא ניגש אליו ומי שזכה בו בשבוע שעבר הוא מקאן אריקסון.
ממכבי נמסר בתגובה: "חבל שגיתם בחרו לפרוש. כעת מתחרים ביניהם שני משרדים מכובדים ומנוסים – אדלר חומסקי תקשורת שיווקית בע"מ ויהושע TBWA".
בגיתם סרבו להגיב.
5 תגובות לכתיבת תגובה