אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
ברעם זכה בזיכיון לפרסום על גשר אלוף שדה צילום: תמר מצפי

ברעם זכה בזיכיון לפרסום על גשר אלוף שדה

חברת פרסום החוצות תשלם לעיריית רמת גן סכום כולל של 3.5 מיליון שקל. הזיכון הוא לתקופה של 6 שנים

17.06.2009, 11:17 | מיטל זדה

חברת פרסום החוצות ברעם זכתה במכרז של עיריית רמת-גן לקבלת הזיכיון לפרסום על גשר אלוף שדה. החברה תשלם לעיריית רמת-גן סכום כולל של 3.5 מיליון שקל. הזיכיון הינו לתקופה של 6 שנים.

החברה מתכוונת להציב שלטים המשלבים טכנולוגיה של דפוס רחב, המואר חיצונית יחד עם שלטי תלת-מימד של לוגו המפרסם, שיוארו בתאורה אחורית.

גיא ברעם, מנכ"ל החברה, ציין כי לגשר אלוף שדה יש יתרונות רבים בכל מה שקשור לפרסום, והוא נחשב לנקודה אסטרטגית בעלת חשיבות מרובה למפרסמים - גם בגלל המיקום, גם בגלל הגודל, גם בגלל מידת החשיפה ועוד. "אנחנו מאמינים שגם בתקופה של מיתון וירידה בתקציבי הפרסום, צריך לחפש מקומות אסטרטגיים כאלה. בעתיד הלא כל כך רחוק כנראה - התקציבים שוב יגדלו, ואנחנו נהיה שם כדי לקצור את הפירות".

תגיות