אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
גלר נסיס זכה בתקציב הפרסום של האוניברסיטה הפתוחה צילום: שרון ב ה

גלר נסיס זכה בתקציב הפרסום של האוניברסיטה הפתוחה

המשרד יטפל בתקציב בשיתוף חברת ארק אינטראקטיב, חברת האינטראקטיב מקבוצת פובליסיס ישראל

17.06.2009, 12:26 | מיטל זדה
משרד הפרסום גלר נסיס זכה בתקציב הפרסום של האוניברסיטה הפתוחה, לאחר מכרז ובו השתתפו ארבעה משרדים.

תקציב הפרסום של האוניברסיטה טופל עד כה באשכנזי-זלצמן וחלקו גם בפובלסיס אריאלי. עפ"י נתוני יפעת בקרת פרסום, ב-2008 עמד התקציב על כמיליון דולר (מחירים ריאליים מוערכים עפ"י נתוני יפעת). גלר נסיס יטפל בתקציב בשיתוף חברת ארק אינטראקטיב, חברת האינטראקטיב מקבוצת פובליסיס ישראל.

קמפיין פרסום ראשון עולה בימים אלו לקראת פתיחת ההרשמה לשנת הלימודים 2010.

יאיר גלר, מבעלי המשרד, ציין כי הוא רואה אתגר בקידום מעמדה הנתפס של האוניברסיטה ובוגריה.

תגיות