אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
פסטיבל קאן: הערב ייקבע אם המשרדים הישראליים יזכו באריה הזהב צילום: אוראל כהן

פסטיבל קאן: הערב ייקבע אם המשרדים הישראליים יזכו באריה הזהב

y&r אינטראקטיב ומקאן דיגיטל עלו היום לגמר בקטגוריית האינטרנט ושמעוני פינקלשטיין התברג לפיינליסטים בקטגוריית העיצוב

23.06.2009, 11:43 | מיטל זדה

בוקר שלישי בפסטיבל קאן: 3 פיינליסטים ישראליים נוספים הבוקר (ג') בתחרות הפרסום. שלמור אבנון עמיחי ו-y&r אינטראקטיב עלה עם פיינליסט נוסף בקטגוריית הסייבר (אינטרנט) עבור קמפיין למדיליין שנערך ברשת החברתית מקושרים.

מקאן דיגיטל עלה אף הוא באותה קטגורייה עם קמפיין סלקום באינטרנט ואילו בקטגוריית הדיזיין (עיצוב) עלה שמעוני פינקלשטיין עם התערוכה שעיצב למותג LG.

הקמפיינים המועמדים הערב לזכייה בקטגוריית המדיה הם 3 קמפיינים של שלמור אבנון עמיחי - התשדיר הסימולטני ברדיו למען המאבק באיידס, קמפיין האינטרנט של המותג קולגייט, קמפיין שנוהל ע"י y&r אינטראקטיב, וקמפיין נוסף עבור המיני סייט של אורנג'.

אדלר חומסקי מועמד אף הוא לזכייה בקטגוריית המדיה עם קמפיין 72 שעות של צ'מפיון מוטורס - פולקסווגן. שמעוני פינקלשטיין מועמד עם קמפיין השונית, להצלת ריף האלמוגים באילת.

תגיות