אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הישג מכובד למשרדי הפרסום הישראליים בקאן: 6 אריות, 4 מתוכם לשלמור צילום: עמית שעל

הישג מכובד למשרדי הפרסום הישראליים בקאן: 6 אריות, 4 מתוכם לשלמור

משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי זכה באריה כסף אחד עבור קמפיין האינטרנט של קולגייט וב-3 אריות נוספים ארד עבור עבודות שונות שהגיש לתחרות

23.06.2009, 20:23 | מיטל זדה
הצלחה ישראלית בפסטיבל הפרסום החשוב בעולם: שלמור אבנון עמיחי, אדלר חומסקי ושמעוני פינקלשטיין זכו לפני זמן קצר ב-6 אריות – כולם בקטגוריית המדיה.

ההצלחה הגדולה ביותר שייכת לשלמור אבנון עמיחי וחברת האינטראקטיב שלו y&r.

המשרד זכה באריה כסף עבור קמפיין קולגייט באינטרנט. קמפיין שעסק "בניקוי" טוקבקים באינטרנט, הקמפיין גרף גם מדליית ארד. 2 מדליות ארד נוספות הוענקו למשרד על תשדיר הרדיו למען המאבק באיידס, תשדיר "הספק" שהושמע באופן סימולטני בכל תחנות הרדיו. מדליית הארד הרביעית הוענקה לו על קמפיין האינרנט של אורנג'- מיני סייט.

אדלר חומסקי רשם אף הוא הישג בתחרות, בפעם הראשונה בתולדות המשרד זכה במדליית ארד עבור קמפיין 72 שעות של צ'מפיון מוטורס גם הוא בקטגוריה השימוש הטוב ביותר במדיה.

שמעוני פינקלשטיין זוכה בפעם השנייה בתולדותיו באריה, הפעם מדובר בצבע ארד, עבור קמפיין השונית, להצלת ריף האלמוגים באילת.

מדובר בשנה השלישית ברציפות שבה זוכים משרדי פרסום ישראליים בפסטיבל. הראשון היה שמעוני פינקלשטיין שזכה באריה מוזהב לפני שנתיים עבור קמפיין התנדבותי שיצר לעמותת מאור פנים.

שנה שעברה זכה שלמור אבנון עמיחי באריה זהב וכסף עבור החשכת אתרי האינטרנט- הקמפיין להחזרת החיילים החטופים.

כמו כן הוא זכה באריה ארד נוסף עבור קמפיין למודעה של אורנג'. לאלדר חומסקי מדובר בפעם הראשונה בה זכה באריה בפסטיבל.

מנהלים בכירים משלושת המשרדים שנמצאים בשעה זו בטקס הענקת הפרסים, הסתובבו במהלך כל היום בציפייה דרוכה לקראת הטקס, שכן שמועות על זכייה בקטגוריית המדיה הערב, נפוצה כבר משעות הבוקר בקרב הישראלים בקאן.

תגיות