אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מחקר: הבוסים הגדולים לא נמצאים בפייסבוק ולינקדאין צילום: בלומברג

מחקר: הבוסים הגדולים לא נמצאים בפייסבוק ולינקדאין

מבחינה של רשימת 100 המנכ"לים המובילים של מגזין פורצ'ן, עולה שרק לשניים יש חשבון טוויטר, ורק ל-19 מהם יש חשבונות פייסבוק. החוקרת: פרופילים ברשתות חברתיות הם אמצעי לניהול תדמית

28.06.2009, 09:03 | יוסי גורביץ
רוב המנכ"לים לא עושים שימוש נכון בכלים שמעמידים לרשותם הרשתות החברתיות: כך קובעת שרון ברקלי, מנהלת חברת היח"צ Blue Trumpet Group, המתמחה בשירות מנכ"לים. כך מדווח ה"בוסטון גלוב".

ברקלי לקחה את רשימת 100 המנהלים המובילים של המגזין פורצ'ן ובדקה את מידת השימוש שלהם בתקשורת חברתית. הממצאים, לדבריה, מאכזבים: רק שני מנכ"לים מחזיקים בחשבון טוויטר, רק 13 פתחו פרופיל ברשת החברתית לאנשי עסקים לינקדין, ורק 19 חברים בפייסבוק.

יתר על כן, היא אומרת, אף שלכ-75% מהמנכ"לים יש ערכים בוויקיפדיה, רובם ערוכים באופן גרוע ומכילים שגיאות או מידע שמקורותיו אינם ידועים. גם המנכ"לים שטרחו לפתוח פרופילים בלינקדין ופייסבוק אינם מנהלים אותם, לדבריה, כראוי. לרבים מהם אין "חברים" כלל. ברקלי ציינה לשבח את מייקל דל, מנכ"ל דל מחשבים, את גרגורי שפירקל, מנכ"ל Ingram Micro ואת ג'ון צ'יימברס, מנכ"ל סיסקו; שלושתם עושים שימוש מושכל ברשתות חברתיות, אמרה, בציינה שיש להם יותר מ-80 אנשי קשר בלינקדין.

ברקלי ציינה כי "שעל המנכ"לים להבין שמיליונים ממשתמשי המוצרים שלהם מתקשרים באופן זה, ויהיה טיפשי מצידם להתעלם מכך".  

תגיות