אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
תיקשור? בבנק שלי לא שמעו על זה

תיקשור? בבנק שלי לא שמעו על זה

כל מה שרציתי היה להפקיד צ'ק במכשיר האוטומטי של בנק לאומי. לשם, בשורת התקשורת כנראה עוד לא הגיעה

28.06.2009, 16:44 | עמיר קורץ

זה התחיל בבשורה טובה: קיבלנו צ'ק. כסף. איזה החזר ישן מקופת חולים. 1,500 שקל. נחמד.

ואז הגיעה הבשורה הרעה: החשבון שלנו בבנק לאומי לא רוצה את הצ'ק כבר כמה ימים. נשמע מוזר, לא? אז זהו, שהמכשירים של הבנק שלנו, המצהיר שהוא הבנק הראשון במדינה, פשוט לא עובדים. לפחות לא כשאנחנו מגיעים אליהם עם הצ'ק במטרה להפקידו.

להלן רשומון: יום רביעי בערב, המכשיר האוטומטי של סניף בן גוריון בהרצליה. אני מכניס את כרטיס האשראי ומקיש את הקוד. הוא חושב הרבה, יותר מהרגיל. ונאדה - לא עובד, לא ניתן לבצע פעולות. גם הכספומט שלידו שבק חיים, מצליח להוציא קללות עסיסיות מפיו של איש שלפני רגע לא הכרתי ושניה אחרי כבר חלק איתי שותפות גורל - מבט, הנהון והסכמה: שנינו לא אוהבים בנקים.

עברו יומיים, שישי בצהריים. סניף אחוזה ברעננה. אני לוחץ על המשבצת הצהובה במסך - "הפקדת צ'קים". ואז המכשיר עונה לי בחזרה: "זמנית לא ניתן לבצע את הפעולה". מקריות? יכול להיות. אבל כאשר זה קרה בפעם השלישית במוצאי שבת, במכשיר של הסניף בכיכר דה-שליט בהרצליה פיתוח, אפשר היה כבר להגדיר את העניין כתופעה מעצבנת במיוחד. הפעם אפילו לא היה שמץ של תקווה. על הצג היתה הודעה שהמכשיר לא פועל: תקלה או בעיה בתקשור, סליחה, בתקשורת.

"שירות צ'יק-צ'ק מאפשר לך להפקיד צ'קים בשירות עצמי בעמדות לאומי דיגיטל - וגם לחסוך 70% מעמלת פקיד!", מכריז הבנק באתר האינטרנט שלו. לא צ'יק ולא צ'ק. כנראה שהם באמת מתעקשים שם בבנק שאגיע לסניף אחרי חיפוש מייגע של חניה, אעמוד חצי שעה בתור ובסוף אשלם גם עמלה מופקעת. אחרת קשה להסביר את התופעה: שלושה מכשירים שונים בשלושה סניפים, פשוט שולפים לעברי אצבע משולשת.

אולי הם פשוט רומזים לי שכדאי לי להעביר את החשבון למתחרה העיקרי שלהם מעבר לכביש. לפחות שם, בעלת השליטה מצהירה, שבכל הקשור לתקשורת - סליחה, לתקשור - אצלה יודעים את העבודה.

הבנק: בעיה בתקשורת? אחת לא קשורה לשנייה

מבנק לאומי נמסר בתגובה: "אנו מתנצלים על אי-הנוחות שנגרמה. מבדיקתנו עולה, כי מדובר במספר תקלות נפרדות, אשר אינן קשורות האחת בשנייה. אנו רואים חשיבות רבה בזמינותם של המכשירים האוטומטיים ומשקיעים מאמץ רב כדי שיהיו זמינים לקהל שבעה ימים בשבוע, 24 שעות ביממה ובפריסה ארצית".

תגיות