אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
"האח הגדול" יקדם את מנצ'סטר סיטי בעולם צילום: בלומברג

"האח הגדול" יקדם את מנצ'סטר סיטי בעולם

חברת אנדמול, שאחראית להפקת והפצת להיט הריאלטי, חתמה על הסכם רב שנתי עם הקבוצה, כדי לקדם את מותג המועדון ברחבי העולם

01.07.2009, 12:35 | סוכנויות הידיעות

חברת אנדמול (Endemol) ההולנדית הודיעה על חתימה על חוזה רב שנתי עם מנצ'סטר סיטי.

ADUG, חברת ההשקעות של אבו דאבי והבעלים של הסיטי, שמנסה הקיץ לשדרג את הקבוצה של מארק יוז - הודיעה על ההסכם באתר האינטרנט של המועדון.

אנדמול, החברה ההולנדית, שאחראית בין השאר על הפקת והפצת להיט הריאלטי, "האח הגדול", תקדם את מותג מועדון הפרמיירליג ברחבי העולם. החברה תבנה מחדש את אתר הקבוצה - גם בערבית - ותפיק את ערוץ הטלוויזיה החדש של הקבוצה.

המטרה של אנדמול היא בראש ובראשונה להעלות את ההכנסות של הקבוצה מחו"ל. אחוז קטן מההכנסות של מנצ'סטר יונייטד וריאל מדריד מגיע מחו"ל, לפי מומחי שיווק, והסיטי רוצה יתרון יחסי על שתי הקבוצות המכניסות באירופה בנושא הזה.

דייויד פולן, מנהל המותג והשיווק של מנצ'סטר סיטי אמר: "אנחנו רוצים להתמקד במספר שווקים. הראשונים הם השוק הערבי והשוק האנגלי. בסוף השנה יהיה האתר שלנו בשלוש או ארבע שפות".
שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות