אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מנכ"ל נירלט: "נהיה החברה המובילה בענף" צילום: רוני שיצר

מנכ"ל נירלט: "נהיה החברה המובילה בענף"

ל"כלכליסט" נודע כי החברה חתמה עם דיסני העולמית על הסכם לשיווק ערכות צביעה כדי לכבוש את שוק חדרי הילדים

02.07.2009, 12:44 | גלי ברגר
חברת הצבע נירלט יוצאת במהלך שמטרתו לכבוש את שוק חדרי הילדים: החברה חתמה על הסכם עם חברת דיסני העולמית לשיווק ערכות צביעה של חדרי ילדים בחמישה קונספטים שונים, כל קונספט עם דמויות אחרות של דיסני.

לדברי עודד פרנקל, מנכ"ל נירלט, החברה פנתה לדיסני ופיתחה בעצמה את הערכה בישראל שכוללת צבעים ושבלונות מיוחדים. שיווק הערכה ייעשה על ידי קמפיין באמצעי המדיה השונים שעליו אחראי משרד הפרסום פוגל אוגלבי, במיני סייט שנבנה באתר החברה וכן בנקודת המכירה. "המטרה היא לתת פתרון עיצובי שלם לנושא של עיצוב חדרי ילדים. בשלב הזה עדיין לא עיצבנו חדר ילדים באחת הרשתות ברוח של דיסני, אך אנחנו בוחנים אפשרות זו", אמר פרנקל. הדמויות שאפשר למצוא בערכות מותאמות לילדים עד גיל 14, בהן מיקי מאוס, פו הדוב, CARS, נסיכות והאנה מונטנה.

לדברי פרנקל, בתור החברה השנייה בתחום הצבע (אחרי טמבור), החדשנות היא לב האסטרטגיה, והבחירה בילדים אינה מקרית. "הרבה פעמים הרצון לשנות עיצוב של חדר ילדים או הצורך בחדר ילדים חדש הוא מניע לצביעה של כל הבית, ולכן בחרנו לתקוף את הנישה הזאת. היעד שלנו הוא לכבוש את התחום של חדרי ילדים ומקווים שזה ישליך על כל מוצרי הצבע של החברה", הסביר פרנקל.

לשאלה כיצד משפיע המיתון על התחום השיב פרנקל כי למרות המיתון המחצית השנייה של 2009 היא הטובה ביותר בתולדות נירלט. "נתח השוק שלנו כבר חצה את ה־30% ולא ירחק היום שנהיה החברה הגדולה בענף". מכירות נירלט בשנת 2008 מוערכות ב־350 מיליון שקל והרווח הנקי בכ־20 מיליון שקל. טמבור, שנמצאת בשליטת קבוצת עזריאלי ותופסת 60% משוק הצבעים, סיימה את 2008 עם מכירות של 610 מיליון שקל. ברבעון הראשון של 2009 הציגה טמבור ירידה של כ־10% בהכנסות שהסתכמו ב־143 מיליון שקל.

תגיות