אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בלעדי - ריח קרב: שסטוביץ' תשקיע 12 מיליון שקל בספיד סטיק לגבר צילום: אורן אגמון

בלעדי - ריח קרב: שסטוביץ' תשקיע 12 מיליון שקל בספיד סטיק לגבר

זאת בעקבות ההצלחה של יוניליוור עם דיאודורנט אקס. תשיק דיאודורנט בגרסת ספריי שיתחרה באקס, שמוביל את הקטיגוריה. בשוק הנשים הצליח ספיד סטיק ספריי להגיע לנתח שוק של 30% בחודש הראשון להשקה

06.07.2009, 09:22 | גלי ברגר

חברת שסטוביץ', המשווקת את מותג הדיאודורנטים ספיד סטיק, תשקיע 12 מיליון שקל בכניסה לקטגוריה של דיאודורנט ספריי לגברים, כך נודע ל"כלכליסט".

מי שיצר ומוביל את הקטגוריה של ספריי לגברים הוא המותג אקס, שמשווק על ידי יוניליוור מ־2005 וחולל מהפך בשוק. "ספיד סטיק וליידי ספיד סטיק הם בהחלט מובילים את השוק, אין ספק שהמובילות הזו נחלשה קצת ואנחנו מחזקים אותה עכשיו", אומר ארז בהט, מנכ"ל חטיבת קולגייט פלמוליב בשסטוביץ'. בשנה האחרונה עבר אקס את ספיד סטיק, והגיע לנתח שוק של 23.5% משוק הדיאודורנטים לגברים לעומת 22% לספיד סטיק.

אקס פונה לגברים צעירים בגילים 13–25 וממוצב סביב נושא הריח, בעוד ספיד סטיק פונה לגברים מבוגרים יותר, ושם דגש על הגנה ופונקציונליות. שוק הדיאודורנטים לגברים זכה לצמיחה גדולה בשנים האחרונות, וב־2008 הוא גלגל כ־70 מיליון שקל, כמעט כמו שוק הדיאודורנטים לנשים, שמכירותיו לפי נילסן נאמדו ב־75 מיליון שקל. עוד שחקן שנכנס באחרונה לתחום הדיאודורנטים לגברים הוא המותג קרמה, שפועל בזירה של טיפוח הגוף לגברים.

 

לפני כחודש השיקה שסטוביץ' את ספיד סטיק ספריי לנשים. בהט מסביר שבספיד סטיק העולמית מייחסים חשיבות רבה לשוק הישראלי, ולכן אפשרו את השקת הספריי לפני מדינות אחרות. החודש הראשון להשקה מוצלח ביותר מבחינת החברה.

 

לפי נתוני נילסן, המסתמכים על מכירות הקופות, נתח השוק של ספיד סטיק בארבעת השבועות האחרונים של יוני עלה ל־34% והספיד סטיק ספריי תפס 30% מהקטגוריה של דיאודורנטים בספריי. בהט מודע לכך שמדובר בעיקר בלקוחות שהתנסו, ושיש לבחון את התוצאות לטווח הארוך, אך הוא מאוד מרוצה: "בשוק הנשים עמדנו בציפיות מעל ומעבר - בתוך חודש הובלנו את הקטגוריה של דיאודורנט ספריי לנשים".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות