אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
לראשונה בתולדות רדיו הוותיקן: ג'ינגלים פרסומיים צילום: איי אף פי

לראשונה בתולדות רדיו הוותיקן: ג'ינגלים פרסומיים

הוותיקן סיים את שנת 2008 עם גירעון תקציבי של מיליון יורו ומחפש דרכים חדשות לגייס כסף

06.07.2009, 09:01 | סוכנויות הידיעות

הוותיקן סיים את שנת 2008 עם גירעון תקציבי של מיליון יורו. על פי הודעה רשמית של דובר הוותיקן, הוצאות המדינה הקטנה בעולם הסתכמו ב־254.8 מיליון יורו ב־2008, בעוד ההכנסות עמדו על 253.9 מיליון יורו.זו השנה השנייה ברציפות של גירעון בוותיקן. במדינה מציינים בשביעות רצון את העובדה כי הצליחו למזער את ההפסדים למרות העמקת המיתון בעולם כולו וההסלמה שנרשמה במשבר הכלכלי בשנה החולפת.

תקציב הוותיקן מורכב בעיקרו מתרומות וכספים המתקבלים מתיירות נכנסת וממכירת תשמישי קדושה לכנסיות קתוליות בעולם כולו. בשנה האחרונה היו התרומות צנועות מתמיד, ובין היוזמות שנבחנות כדי לשנות את המגמה נמנית גם הפקת רווחים מפרסומות.

 

לראשונה בתולדות המדינה צפוי בעוד שבוע להתנגן ג'ינגל פרסומי של תאגיד האנרגיה האיטלקי ENEL בתחנת הרדיו של הוותיקן. חרף הביקורת, מהלך היסטורי זה עתיד להגדיל את תזרים ההכנסות של המדינה.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות