אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
רשת עדן טבע מרקט משיקה מותג פרטי צילום: מיכאל קרמר

רשת עדן טבע מרקט משיקה מותג פרטי

המוצר הראשון שהשיקה על המדפים הוא טחינה גולמית, ובשלב הבא תשיק מוצרי עגבניות ושמן זית

08.07.2009, 09:52 | אורנה יפת

רשת השיווק האורגנית עדן טבע מרקט, מקבוצת רבוע כחול, נכנסת לתחום המותג הפרטי, כך נודע ל"כלכליסט". הרשת השיקה מותג פרטי תחת השם "עדן" ותהיה הראשונה להשיק בארץ מותג פרטי אורגני.

המוצר הראשון שהשיקה על המדפים הוא טחינה גולמית, ובשלב הבא תשיק מוצרי עגבניות ושמן זית.

מוצרי המותג הפרטי מעוצבים בצבע ירוק, התואם את העיצוב של רשת החנויות ואת המסר של מוצרים אורגניים. על העיצוב של האריזות אחראי סטודיו ממידר. מוצרי המותג הפרטי יהיו זולים ב־20% ממוצרים מקבילים להם באותה קטגוריה, וברשת מצפים כי כל מוצר במותג הפרטי יתפוס בין 30% ל־40% ממכירות הקטגוריה.

גיא פרוביזור, מייסד הרשת, מסר ל"כלכליסט": "לא נשיק מגוון רחב של מוצרים כמו שהשיקו שופרסל ומגה, אבל בהחלט יש כוונה להרחיב את מגוון מוצרי המותג עדן, בהתאם להצלחתם של המוצרים הראשונים". לדבריו, יושקו תחת המותג הפרטי מוצרי מזון בסיסיים בלבד, והוא לא יורחב לתחומי הטואלטיקה.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות