אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בריטיש איירווייס מקצצת 20% מתקציב היח"צ העולמי שלה צילום: בלומברג

בריטיש איירווייס מקצצת 20% מתקציב היח"צ העולמי שלה

כמו כן מחליפה החברה את חברת יחסי הציבור שלה מזה עשור. המהלכים ישפיעו גם על ישראל

13.07.2009, 11:39 | יסמין גיל

חברת התעופה בריטיש איירווייס מקצצת בתקציב יחסי הציבור הבינלאומי שלה, כחלק ממהלכי ההתייעלות שלה, בהשפעת המשבר הכלכלי וההאטה בתנועת הנוסעים. מהלך שינוי פעילות יחסי הציבור של החברה בעולם, צפוי להשפיע על גם על משרד יחסי הציבור הישראלי של החברה.

אתר האינטרנט הבריטי PRWeek, המסקר את תחום יחסי הציבור, מדווח בסוף השבוע שעבר כי חברת התעופה הבריטית מחליפה את חברת יחסי הציבור שלה, Cohn & Wolfe, שטיפלה בפעילותה במערב ובמרכז אירופה במשך עשור. כמו כן, הפסיקה חברת התעופה את ההתקשרויות שלה עם משרדי יחסי ציבור באפריקה, במזרח התיכון ובאסיה.

על פי האתר, מטרת השינוי בפעילות יחסי הציבור, היא לחסוך לחברה הבריטית כ-20% מקציב יחסי הציבור שלה - תקציב המוערך בשני מיליון ליש"ט בשנה.

עוד מדווח האתר, כי בריטיש צפויה למנות את חברת יחסי הציבור הגלובלית Fleishman-Hillard כזו שתעבור לטפל בתקציב יחסי הציבור שלה באירופה, במזרח התיכון ובאסיה-פסיפיק, אולם לא בארה"ב ובבריטניה.

נציגי Cohn & Wolfe בישראל הם שטרן-אריאלי יחסי ציבור, המטפלים בתקציב בריטיש איירווייס מזה ארבע שנים. משטרן אריאלי נמסר היום בתגובה: "חברת יחסי הציבור הבינלאומית Cohn & Wolfe, אשר סיפקה שירותי יחסי הציבור לחברת בריטיש איירווייס, תסיים את חוזה ההתקשרות עם חברת התעופה ב-31 ביולי 2009. לפיכך, שטרן אריאלי יחסי ציבור תמשיך לטפל ביחסי הציבור של חברת התעופה רק עד סוף החודש. פרטים על חוזה ההתקשרות החדש של חברת התעופה עם רשת סוכנויות יחסי ציבור חדשה, יימסרו בהמשך".

תגיות