אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בלעדי: מכרז דרום הקריה יפורסם היום

בלעדי: מכרז דרום הקריה יפורסם היום

מדובר במכרז ענק להקמת מגדלי מגורים, מרכז מסחרי ושטחי ציבור נרחבים במתחם דרום הקריה. בתחילת השנה כבר פורסם מכרז לפרויקט אך בוטל לאחר שרק הצעה אחת הוצעה בו. הפעם אמורות להשתתף בו לפחות שלוש קבוצות – שתיים מהן קבוצות רכישה

13.07.2009, 12:30 | שי פאוזנר

המכרז הענק להקמת מגדלי מגורים, מרכז מסחרי ושטחי ציבור נרחבים במתחם דרום הקריה יפורסם היום (ב'). כך נודע ל"כלכליסט".

מינהל מקרקעי ישראל חילק את המתחם לשלושה חלקים, בכל אחד מהם אפשר יהיה להקים כ־100 יחידות דיור, והוא יכלול שטחי מסחר, משרדים וחניות. כל קבוצה שניגשת למכרז תוכל להציע הצעה למתחם כולו או לכל חלק בנפרד.

במכרז אמורות להשתתף לפחות שלוש קבוצות – שתיים מהן קבוצות רכישה. הראשונה – קבוצה שמארגנת חברת קבוצת ב.ס.ר של נחשון קיויתי וקלמן סופרין, השנייה - קבוצת רכישה, המורכבת ברובה מטייסים, שדיווחה לפני כחודשיים שגייסה כ-500 משתתפים פוטנציאליים. בראש הקבוצה עומד ג'קי סוויסה, מי שעמד בשנים האחרונות בראש מינהלת המגורים של צה"ל. משתתפת שלשית היא קבוצת יזום הבנייה חנן מור.

לפי ההערכות ראשוניות של חלק ממשתתפי המכרז הצפויים - המחירים במתחם צפויים לנוע סביב כ-כ־2,800 -4,800 דולר למ"ר. ההערכה היא כי רוב הדירות בפרויקט יהיו דירות 4 חדרים שישתרעו על 140-130 מ"ר, דירות 3 חדרים בשטח של 110-100 מ"ר ודירות יוקרה גדולות יותר בארבע הקומות העליונות.

קבוצת אנשי הצבא החדשה תתמודד בשלב ראשון על מתחם אחד בלבד. "אין לנו עיניים גדולות. אם יהיה ביקוש, נתמודד על עוד מתחמים", אמר מוטי פלד, מיזמי הקבוצה. אם יזכו, היזמים מתכוונים להקים את חלק המגורים בלבד ולהעביר את החלק המסחרי ליזם אחר שעמו יחתמו על הסכם שיתוף.

המכרז הוא סיבוב שני של פרסום של המנהל – לאחר שבתחילת השנה כבר פורסם מכרז לפרויקט. המכרז בוטל לאחר שרק הצעה אחת הוצעה בו. 

תגיות

11 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

7.
ל-6 : רואים ש א-ת-ה בכלל לא נוסע בתחבורה ציבורית
כאחד שנוסע ברכבות ובאוטובוסים ומוניות שירות מידי יום, אין יום שהרכבת לא מאחרת, הפקקים נוראיים, תחנות האוטובוס לא מצליחות לספק צל ראוי בימים חמים, הקווים של האוטובוס עושים סיבובים ככה שלוקח המון המון המון זמן להגיע ליעד, המיזוג באוטובוסים גרוע, סכנת חיים לנסוע עם מוניות השירות הללו, האוטובוסים לא תמיד עוצרים ובשעות העומס בד"כ אין מקום ישיבה, ברכבת תמיד יש איזו "כלבה" אחת שצורחת בטלפון כמו לא יודע מה ומספרת על המשחה החדשה שהיא משתמשת נגד פטריות ברגליים ומאלצת את כל הקרון לשמוע את חוות דעתה... קיצור, החיים לא פיקניק- עדיף להיות עשיר ולנסוע באחד הג'יפים האימתניים האלה שאתה מדבר בגנותם (או לסירוגין להשתמש גם בתחליפים זולים וחסכוניים יותר)- רק לא תחבורה ציבורית!.
יהודה , ת"א  |  14.07.09
לכל התגובות