אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קבוצת יורו ישראל משנה את התגמול: תשתתף ברווחי הלקוחות צילום: מיכאל קרמר

קבוצת יורו ישראל משנה את התגמול: תשתתף ברווחי הלקוחות

מדובר בקו שמובילים מנהלי הקבוצה, ליאור חורב ואייל ארד, המיועד בעיקר למפרסמים הבינלאומיים של המשרד: רקיט בנקיזר, ליימן שליסל ו־BMI

21.07.2009, 09:46 | מיטל זדה וגלי ברגר

משרדי הפרסום הישראליים ממשיכים לחפש שיטות תגמול חדשות לעבודה מול הלקוחות. ל"כלכליסט" נודע שקבוצת יורו ת"א תעבור בתחילת 2010 לשיטת תגמול המבוססת על שותפות ברווחי הלקוח. מדובר בקו שמובילים מנהלי הקבוצה, ליאור חורב ואייל ארד, המיועד בעיקר למפרסמים הבינלאומיים של המשרד: רקיט בנקיזר, ליימן שליסל ו־BMI.

שיטת התגמול המקובלת בענף מבוססת על ריטיינר מהלקוח ועמלות יתר מהמדיה. מטרת המהלך החדש היא ליצור חוזים המבוססים על שותפות ברווחי הלקוח. בבסיס השיטה נשארת עמלת בסיס, בתוספת אחוז מסוים, שלצדה שותפות בחלק מרווחי החברה.

תאגיד הצריכה הבינלאומי פרוקטר אנד גמבל, שעובד בארץ מול כמה משרדי פרסום, כבר נוהג לתגמל אותם על בסיס ריטיינר המבוסס על הערכות מקדימות של היקף ההוצאות, בתוספת אלמנט רווחיות משתנה לתגמול המשרדים.

ליאור חורב, מנכ"ל קבוצת יורו ישראל: "בעידן המשבר, משרדי פרסום צריכים להפוך לשותפים אסטרטגיים של הלקוח".

תגיות