אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
דובר עיריית ת"א-יפו נבחר לאיש השיווק של חודש יולי צילום: יעל צור

דובר עיריית ת"א-יפו נבחר לאיש השיווק של חודש יולי

איגוד השיווק בחר בהלל פרטוק שהיה חבר בוועדת ההיגוי שגיבשה את מכלול האירועים של חגיגות המאה לתל אביב

21.07.2009, 12:17 | מיטל זדה

הלל פרטוק, דובר עיריית ת"א יפו, נבחר לאיש השיווק של חודש יולי ע"י איגוד השיווק הישראלי. פרטוק היה חבר בועדת ההיגוי שגיבשה את מכלול האירועים של חגיגות המאה לתל אביב.

"מדובר בחוויה של פעם במאה שנה, חגיגה אמיתית לתושבי העיר ולישראל כולה. רצינו לתקשר שורת אירועים באופן שיניע את הציבור להשתתפות פעילה בחגיגות המאה, ולגרום לתחושות גאווה ושמחה בעיר ובארץ", אומר פרטוק.

תקציב הפרסום, השיווק והדברור השנתי הוא כ-10 מיליון שקל, כשלחודש הפתיחה הוקדשו כ-2.5 מיליון שקל.

פרטוק משמש כדובר עיריית ת"א-יפו מזה שמונה שנים. בין תפקידיו הקודמים: עיתונאי, יועץ התקשורת של סגן שר הביטחון אפרים סנה ודובר אירועי שנת ה-50 למדינה.

תגיות