אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קבוצת יפעת רכשה את פעילות Effect-TV צילום: shutterstock

קבוצת יפעת רכשה את פעילות Effect-TV

החברה עוסקת בניתוח האפקטיביות של תוכן שיווקי. היקף העסקה מוערך ב-700 אלף שקל

21.07.2009, 15:08 | מיטל זדה
קבוצת יפעת נכנסת לתחום התוכן השיווקי: היום (ג') הודיעה החברה על רכישת הפעילות של חברת Effect-TV מקבוצת מחקרי הגל החדש, שעוסקת בניתוח אפקטיביות של תוכן שיווקי. עפ"י הערכות היקף העסקה עומד על כ-700 אלף שקל.

חברת Effect-TV הוקמה בסוף שנת 2007 על ידי מחקרי הגל החדש, במטרה לעסוק בניתוח האפקטיביות של פעילויות תוכן שיווקי בטלוויזיה עבור המפרסמים. בין לקוחותיה נמנים: תנובה, יוניליוור, חוגלה, בנק הפועלים, בזק, נוקיה ועוד.

גבי בגס, מנכ"ל קבוצת יפעת, אמר: "רכישת הזכויות על הפעילות והמודלים של Effect-TV יכולים לתרום רבות לפעילות שלנו בתחום המידע והניתוח מול המפרסמים בישראל ולספק פתרונות בתחום התוכן השיווקי המתפתח שעד כה לא נתנו עליו דגש רב".

עופר לוי, מנכ"ל מחקרי הגל החדש, ציין כי מעתה המיקוד של החברה יופנה לייצוא של המודלים והטכנולוגיה שפיתחה לחו"ל.

תגיות