צילום: בלומברג
צרכנות שקופה: מאחורי הקלעים של המוצר
תפוצ'יפס קידס של שטראוס מול דובונים של אסם - איזה מוצר יותר "אחראי". מדור חדש ב"כלכליסט"
22.07.2009, 13:21 | אורנה יפת
המדור החדש שמשיק "כלכליסט" השבוע, "צרכנות שקופה", חותר לשנות ולו במעט את תרבות הצריכה שלנו. כשאנחנו עומדים בסופר מול מדף עמוס גבינות או חטיפים, ונתקלים בשני מוצרים כמעט זהים בהרכב התזונתי ובטעם, אנחנו יכולים להוסיף לרשימת השיקולים שלנו גם טיעונים של אחריות: האם אפשר למחזר את האריזה, מהם תנאי ההעסקה של עובדי היצרן והאם המפעל מזהם.
את המדור הראשון בחרנו לפתוח בחטיפי ילדים, שבחופש הגדול הם שותפים משמעותיים בקביעת ההרכב של סל הקניות המשפחתי. לאחרונה השיקה שטראוס מוצר חדש: תפוצ'יפס קידס. המוצר המקביל הוא דובונים של אסם, שיושב גם הוא במשבצת של צ'יפס.
8 תגובות לכתיבת תגובה