אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
נוקיה-סימנס תחליף את נורטל בשיווק מוצרי אלווריון

נוקיה-סימנס תחליף את נורטל בשיווק מוצרי אלווריון

ענקית התקשורת חתמה על הסכם OEM (שיווק תחת מותג) עם אלווריון לשיווק מוצרי התקשורת האלחוטית מדור רביעי שלה

23.07.2009, 16:45 | אסף גלעד

עכשיו זה רשמי: ענקית התקשורת נוקיה-סימנס תשווק את מוצרי הדור הרביעי של אלווריון. שיווק המוצרים ייעשה במסגרת הסכם OEM - שלפיהם מוצרי אולווריון ישווקו תחת המותג של נוקיה-סימנס. בכך תחליף נוקיה-סימנס את נורטל, שעד כה שיווקה את מוצרי אלווריון.

אלווריון מפתחת מוצרי טכנולוגיה אלחוטית מדור רביעי מסוג WiMAX, המיועדת בעיקר לחברות טלפוניה המשתמשות בהם כדי לאפשר גלישה באינטרנט גם באזורי ספר, שבהם פריסת תשתית קווית אינה משתלמת מבחינה כלכלית. החברה תפרסם את דוחותיה הכספיים רק בסוף החודש. בינתיים זינקו מניותיה בשיעור של כ-30% מאז חודש יוני, אז נודע על עסקת ענק עם חברת תקשורת אמריקאית בהיקף של 100 מיליון דולר. מחיר מנייתה של אלווריון עומד כיום על 4.41 דולר.

נוקיה-סימנס שמה לה למטרה לרכוש את פעילויות הסלולר והאלחוט של נורטל, ובעקבות הצעתה בסך 650 מיליון דולר היא המועמדת המובילה במכרז לרכישת חטיבת הסלולר של נורטל (חטיבת ה-CDMA). נוקיה-סימנס העריכה שהחטיבה תניב לה הכנסות של 1.8 מיליארד דולר כבר השנה, בזכות הלקוחות הרבים שישדרגו בשנים הקרובות את הרשתות שלהם על בסיס הטכנולוגיה של נורטל.  

תגיות