אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
תקציבי הפרסום של סוני אריקסון ושקם אלקטריק עוברים לאדלר חומסקי צילום: עמית שעל

תקציבי הפרסום של סוני אריקסון ושקם אלקטריק עוברים לאדלר חומסקי

זאת בעקבות התקררות ביחסים בין בעלי משרד הפרסום זרמון גולדמן, לבעלי קבוצת אלקטרה, דני זלקינד. ל"כלכליסט" נודע כי מפרסמים פנו לאלקטרה בבקשה להצטרף למיזם המדיה אותו הקימה

26.07.2009, 13:51 | מיטל זדה

רה ארגון בתקציבי הפרסום של קבוצת אלקטרה מוצרי צריכה: תקציבי הפרסום של המותגים סוני אריקסון ושקם אלקטריק יטופלו במשרד הפרסום אדלר-חומסקי.

שני התקציבים טופלו עד כה במשרד זרמון גולדמן, אבל בחודשים האחרונים התקררו היחסים בין בעלי המשרד לבעלי הקבוצה, דני זלקינד, ומה שהחל עם הוצאת תקציב שקם, הביא עכשיו גם להוצאת תקציב סוני אריקסון מהמשרד. תקציבי הפרסום של מותג המזגנים ומוצרי החשמל הביתיים, ימשיכו להיות מטופלים במשרד הפרסום JWT .

לפני מספר חודשים הודיעה אלקטרה מוצרי צריכה כי החליטה להקים את "אלקטרה מדיה", חברה שמרכזת את פעילות רכש המדיה שלה, בעיקר מול העיתונות.

יקי ודמני, מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה התייחס לנושא: "הקמת אלקטרה מדיה ורכישת המדיות השונות ישירות ע"י החברה, איפשרו לאלקטרה מוצרי צריכה כמפרסם מוביל, להרחיב את פעילותה השיווקית בצורה משמעותית ולהישאר בהיקפי כספים דומים לשנה קודמת ובנוסף לחסוך עלויות בהיקפים לא קטנים. פעילות אלקטרה מדיה תמשך במקביל לשני משרדי הפרסום".

אלקטרה מדיה תרכז את הפעילות בעיתונות, עם זאת רכישת המדיה בטלוויזיה תתבצע בידי משרדי הפרסום. עפ"י הערכות בחצי השנה מאז הקמת החברה, חסכה אלקטרה מעל ל-2 מיליון שקל בהפעלתה. ל"כלכליסט" נודע כי מפרסמים שונים פנו לאלקטרה בבקשה להצטרף למיזם המדיה, אבל בשלב זה באלקטרה אינם עוסקים בכך.

עפ"י נתוני החברה, תקציב הפרסום של רשת שקם אלקטריק עומד על היקף שנתי של כ-14 מליון שקל ושל סוני אריקסון מסתכם בהיקף של כ-14 מליון שקל (שחלקו מתבצע ע"י משרד הפרסום וחלק ע"י המפעילים הסלולרים).

תגיות