אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
למרות המיתון: עלייה ברכישת מזון אורגני צילום: אוראל כהן

למרות המיתון: עלייה ברכישת מזון אורגני

על פי סקר נרשמה בחודשים האחרונים עלייה של למעלה מ- 100% בקניית מוצרי מזון טבעיים ואורגניים

26.07.2009, 16:16 | אורנה יפת

אם חשבתם שטרנד הבריאות עומד לחלוף או נפגע מהמיתון, סקר חדש בנושא הרגלי הצריכה של מזון בריא ומזון אורגני בישראל שביצעה חברת Market Watch, מעלה נתונים קצת שונים. מהסקר שנערך לקראת פתיחת החנות ה-9 של רשת עדן טבע מרקט בגן העיר בתל אביב עולה, כי רק כ-3.8% מהציבור סבור כי הדבר החשוב ביותר ברכישת מוצרי מזון הוא מחיר זול. לעומת זאת, ל-41% חשוב ביותר שהמזון יהיה בעל ערכים בריאותיים, ל-33% חשובה טריות המוצרים ול-3.3% חשוב שהמזון יהיה אורגני. 

 לדברי אבינועם ברוג, מנכ"ל חברת המחקר: "למרות המצב הכלכלי, המיתון במשק והירידה בהיקפי המכירות של רשתות השיווק, בקרב בני 25 ומעלה נרשמה עלייה של למעלה מ- 100% בקניית מוצרי מזון טבעיים ואורגניים בחודשים האחרונים לעומת התקופה המקבילה אשתקד, ו-11% ציינו שהם קונים מוצרים טבעיים ואורגניים באופן קבוע, לעומת כ-5% לפני כשנה".

עם זאת, נראה כי למרות ההתקדמות והפיתוח של התחום האורגני בישראל, עוד עומדת בפני הרשתות בישראל עבודה רבה, זאת לאור נתונים המעלים כי 37% מהציבור לא מכירים אף אחת מהרשתות המוכרות מזון אורגני: עדן טבע מרקט, ניצת הדובדבן, אורגניק מרקט או טבע קסטל.

תגיות