אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
ביטחון הצרכנים האמריקאים מפתיע לרעה: קריאה של 46.6 נק' ביולי צילום: סי די בנק

ביטחון הצרכנים האמריקאים מפתיע לרעה: קריאה של 46.6 נק' ביולי

סנטימנט הצרכנים ירד בחודש יולי לרמה של 46.6 נקודות, בהשוואה לקריאה של 49.3 נקודות ביוני

28.07.2009, 17:23 | מערכת כלכליסט

ביטחון הצרכנים האמריקנים רושם חודש שני רצוף של ירידה ביולי, כך מדווחת ה-Conference Board היום כחצי שעה לאחר פתיחת המסחר בוול סטריט. ביטחון הצרכנים משקף למעשה עדיין את המצב הרעוע בו מצויים האזרחים האמריקאים המתמודדים עם גל פיטורים נרחב וירידת ערך הבתים.

סנטימנט הצרכנים ירד בחודש יולי לרמה של 46.6 נקודות, בהשוואה לקריאה של 49.3 נקודות ביוני. אגב, בחודש מאי עמד הסנטימנט על 54.8 נקודות. התוצאות שנאמדו היו גרועות מאלה שצפו הכלכלנים על פי הסקר של האתר מרקטוואץ' - קריאה של 48 נקודות ביולי. 

העובדה המדאיגה יותר נובעת מהערכות של צרכנים שהשתתפו בסקר כי בשוק העבודה האמריקאי לא יירשם כל שיפור, כמו גן בתנאים העסקיים.

במקום אחר,מוקדם יותר דווח כי מדד מחירי הבתים בארה"ב של קייס שילר רשם עלייה ראשונה על בסיס של חודש בחודש, ביוני, בפעם הראשונה מאז 2006. אחדים מהכלכלנים מאמינים כי זהו הסימן המובהק ביותר לשינוי מגמה בשוק הדיור.

תגיות