אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
צרכנות שקופה: נסטי מול Urbanic Tea צילום: בלומברג

צרכנות שקופה: נסטי מול Urbanic Tea

בחנו את המוצר החדש של בי קריאייטיב מול נסטי מבית קוקה-קולה, שנחשב למותג המוביל בקטגוריה. קוקה-קולה לא ענתה על השאלות בנושא העסקת העובדים

29.07.2009, 11:51 | אורנה יפת

מדור צרכנות שקופה יצא לדרך רק לפני שבוע, וכבר מתברר כי הוא דורך על נקודות רגישות, שכן יש חברות שאינן ששות לשתף פעולה ולחשוף בפומבי את נתוני ההעסקה של עובדיהן, וחבל. הנתונים אמורים לסייע לצרכן האתי בבואו לבחור אחד משני מוצרים דומים על המדף.

הפעם בחרנו לבחון שני מוצרים משוק התה הקר, שהתעורר לקראת חודשי הקיץ החמים. המותג הוותיק אייס טי מבית ויסוצקי ירד מהמדפים, ואת מקומו תפסה חברת בי קריאייטיב, שהשיקה לאחרונה את המותג Urbanic Tea.

בחנו את המוצר החדש של בי קריאייטיב מול נסטי מבית קוקה קולה, שנחשב למותג המוביל בקטגוריה. ככזה, מפתיעה מאוד העובדה שקוקה קולה ישראל בחרה שלא לענות כלל על השאלות בנושא העסקת העובדים. ביקשנו את תגובת קוקה קולה לחוסר שיתוף הפעולה, אך החברה בחרה שלא להגיב. אתם תחליטו איזה מוצר יותר "אחראי".

 נסטי מול Urbanic Tea נסטי מול Urbanic Tea  נסטי מול Urbanic Tea

תגיות

6 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

2.
תשובות לחלק מהשאלות
שכר - משתנה מאוד ומורכב מהרבהמאוד שעות נוספות שעות עבודה - מוצהר 10 שעות. בפועל תמיד מבקשים להשאר עוד שעות, "הרי יש עבודה לעשות....." אין אפשרות לשבת בזמן העבודה, הרי לא מדובר בפקידים. אחרי חצי שנה מקבלים ביטוח מנהלים - השאלה אם תחזיקו חצי שנה בעבודה...... אין הסכם קיבוצי והמפעל אינו משפחתי זה זמן רב. יש הסעות לעבודה ממקומות שונים. חלק גדול מהעובדים אינם יכולים להגיע בהסעות (בגלל השעות הנוספות המרובות שנדרשות ולכן מגיעים ברכב הפרטי
עובד יצור בקבוצת קוק לשעבר , ישראל  |  30.07.09
לכל התגובות