אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מאבדים גובה: דלתא מצמצמת את מספר הטיסות בקו אטלנטה - תל אביב צילום: בלומברג

מאבדים גובה: דלתא מצמצמת את מספר הטיסות בקו אטלנטה - תל אביב

ל"כלכליסט" נודע כי החברה צפוייה להפחית במהלך החורף את תדירויות הטיסות בקו זה, משבע טיסות בשבוע לארבע טיסות בלבד. לא יחול שינוי בטיסות החברה בקו ניו יורק - תל אביב

29.07.2009, 15:05 | יסמין גיל

חברת התעופה האמריקאית דלתא איירליינס צפויה לצמצם במהלך החורף את תדירויות הטיסות שלה בקו אטלנטה-תל אביב, משבע טיסות בשבוע כיום לארבע טיסות בשבוע בלבד - כך נודע ל"כלכליסט".

בתוך כך, שבע הטיסות השבועיות של החברה בקו ניו יורק - תל אביב ימשיכו לפעול כסדרן.

דלתא החלה להפעיל את הקו מאטלנטה לישראל במרץ 2006. שנתיים לאחר מכן, במרץ 2008, הוסיפה טיסות גם מניו יורק.

מלבד דלתא פועלות בקווים הישירים מישראל לארה"ב: אל על, עם כ-20 טיסות שבועיות לניו יורק ועוד חמש טיסות שבועיות ללוס אנג'לס; קונטיננטל, עם 14 טיסות שבועיות לניו יורק; ויו.אס.איירווייז, שנכנסה לשוק הטיסות לארץ בתחילת החודש, עם שבע טיסות שבועיות לפילדלפיה.

מדלתא נמסר בתגובה: "בהתייחס לרמות הביקוש הצפויות בעונת החורף, דלתא מאשרת שמה-25 באוקטובר 2009 ועד ה-27 במרץ 2010, היא תצמצם את תדירות השירות בקו תל אביב-אטלנטה לארבע טיסות שבועיות. דלתא ממשיכה להפעיל טיסה יומית מתל אביב לניו יורק, ונשארת מחויבת לשוק הישראלי. נוסעים המושפעים מהשינויים ישובצו מחדש בטיסות אלטרנטיביות של דלתא דרך נמל התעופה JFK בניו-יורק".

תגיות

3 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

3.
לאחרונה נסעו בנותי עם משפחתן לארה''ב הטיסות והשירות היו גרועים ביותר נשבעו לא לטוס עימן יותר
אחת הבנות שלי נסעה עם בעלה ו2 תינוקות ואנשי דלתא לא היו קשובים לה . ישבה במקום צר ביותר עם שתי תינוקות למרות שת הטיסה הזמינה 4 חודשים לפני כן ,וביקשה לסדר להם מקום נוח עם מרחב על מנת להושיב את התינוקות על ברכיהם ,כל הבקשות לא עזרו. אנחנו לא נטוס יותר עם דלתא.
אדווה , צפון הארץ  |  28.09.09
2.
חבל!
סוף סןף ישנה חברה אחת שפוייה בקו לארה''ב ( מודה שאינני מכיר את יו אס אייר) לזכותה של דלתא יאמר שהיא נוהגת בשפייות הדעת כי לפעמים ישנה תחושה שקונטיננטל למשל לפחות עפ''י הצהרות מנהליה והתנהגותה כאילו לא נפגעת מהמצב והיא לא באותו משחק סביר להניח שמצב כל חברות התעופה הוא ''על הפנים''  והן כדי לשמור על סיכויהן לשרוד חייבות להדק חגורה לצמצם הוצאות ובעיקר לבדוק כדאיות של קווים
רונן , תל אביב  |  01.08.09