אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מכרז הטוטו למגזר הערבי יוצא לדרך

מכרז הטוטו למגזר הערבי יוצא לדרך

המועצה להסדר ההימורים בספורט פרסמה מכרז לבחירת משרד פרסום, שיתמודד על תקציב בהיקף של 3 מיליון שקל. בחמש השנים האחרונות טיפל בתקציב המשרד אסוואק

03.08.2009, 12:58 | מיטל זדה
המועצה להסדר ההימורים בספורט פרסמה היום (ב') מכרז לבחירת משרד פרסום למגזר הערבי, שיתמודד על תקציב פרסום בהיקף של 3 מיליון שקל.

המכרז כולל את שני המותגים: הטוטו והווינר, כאשר בחמש השנים האחרונות, טיפל בתקציב המשרד אסוואק.

למכרז מוזמנים לגשת משרדי פרסום, שטיפלו בשנתיים האחרונות בתקציבי פרסום בהיקף 4 מיליון שקל לפחות ומתוכם, לפחות תקציב אחד בהיקף של מיליון שקל.

חיים עורקבי, סמנכ"ל השיווק והמכירות, מציין: "המגזר הערבי נחשב ללקוח חשוב מאוד במערך המכירות שלנו ופעילותו הולכת וגדלה משנה לשנה. משרד הפרסום שייבחר יסייע בבניית אסטרטגיה פרסומית חדשה ובגיבוש כלים פרסומיים להרחבת הפעילות במגזר".

תגיות