אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
המלחמה על המסטיק: טיב טעם החלה לשווק את TRIDENT

המלחמה על המסטיק: טיב טעם החלה לשווק את TRIDENT

המותג האמריקאי יתחרה במאסט ובאורביט. בשלב זה ישווק TRIDENT רק בטיב טעם בשל העובדה שאין למוצר ציון כשרות

05.08.2009, 09:33 | אורנה יפת

האם מותג המסטיקים TRIDENT צפוי לאיים על אורביט ומאסט? ל"כלכליסט" נודע כי רשת השיווק טיב טעם החלה לשווק את המותג האמריקאי שנחשב למותג מספר אחת בעולם. המותג מיובא לישראל על ידי חברת גלוברנדס והושק בארץ בחודש מאי ב־5,000 פיצוציות בלבד. כעת נכנס המותג לראשונה ל־30 סניפי טיב טעם ושיווקו עתיד להתרחב לנקודות מכירה נוספות.

בשלב זה ישווק TRIDENT רק בטיב טעם בשל העובדה שאין למוצר ציון כשרות. בימים אלה פועלת היבואנית מול הרבנות כדי לקבל כשרות למוצר ולהכניס אותו גם לרשתות נוספות. מדובר במסטיקים ללא סוכר במילוי סירופ, כדוגמת אורביט אקווה, שישווקו במגוון טעמים.

השחקניות בשוק המסטיקים יצאו בפעילות שיווקית נרחבת בחודשים האחרונים ובהשקות חדשות. ריגלי, המחזיקה כ־67% מהשוק עם המותגים אורביט, הובה בובה ועוד, השיקה את אורביט אקווה במילוי פירות, ויצאה בקמפיין חוצות נרחב של "שלטים נוזלים". עלית הרחיבה את סדרת מאסט עם מסטיק Long last ומסטיקים לגברים.

"אנחנו שואפים להגיע בתוך שלוש שנים לנתח של 30%", אמר איציק פרקש, מנהל תחום המזון בגלוברנדס. "עד כה השקענו 3 מיליון שקל בעיקר בנִראות ובסטנדים ממותגים בנקודות המכירה. אנחנו לא יוצאים בקמפיין כי אין עדיין פריסה רחבה של המוצר. לאחר שנקבל אישור של הרבנות וניכנס לעוד רשתות, נצא גם בקמפיין".

תגיות