אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
סמנכ"ל השיווק של סלקום: "10 שנים המגזר הרוסי היה רק באורנג', ובצדק" צילום: עמית שעל

סמנכ"ל השיווק של סלקום: "10 שנים המגזר הרוסי היה רק באורנג', ובצדק"

כך לדברי עדי כהן במסיבת עיתונאים של החברה בו השיקה שלב נוסף בפרויקט חסות על אמנים מהמגזר הרוסי. סלקום השקיעה בפרויקט 2 מיליון דולר

10.08.2009, 10:17 | אולגה ויניאר ואורנה יפת

"סלקום לא היתה קיימת מבחינת המגזר הרוסי במשך 10 שנים ואוכלוסייה של 1.2 מיליון איש היתה 'totally orange', ובצדק. אבל בשנה וחצי האחרונות אנחנו מטפלים במגזר הזה וקרתה דרמה של מעבר לקוחות מהמגזר לסלקום. לקוחות המגזר הרוסי מתחילים לשנות את התפיסה מבחינת חברת הסלולר המועדפת עליהם". כך אמר ל"כלכליסט עדי כהן, סמנכ"ל השיווק של סלקום, בעת השקת שלב נוסף בפרויקט תרבות.רו של החברה, מסגרתו היא פורשת חסות על אמנים מהמגזר הרוסי.

במהלך הנוכחי החליטו בחברה להעניק במה ליוצרים מתחום הספרות תחת השם "מילה חדשה בספרות הרוסית". בסיומו של הפרויקט תופק אנתולוגיה שתופץ בסטימצקי, כשכל ההכנסות ייתרמו.

סלקום השקיעה 2 מיליון דולר בפרויקט מזמן הקמתו, לפני כשנה וחצי. לדברי כהן, היעד של פרויקט זה, מעבר לקידומה של רשת סלקום, הוא להביא לחשיפה של סופרים ומשוררים דוברי רוסית בקרב הקהל הישראלי. "אנו רוצים שיצירות אלו יתורגמו לעברית ויהפכו לנגישות לציבור כולו", אמר.

"מילה חדשה בספרות הרוסית" הוא כאמור השלב הרביעי של פרויקט תרבות.רו. בשלב הראשון הוענקה במה ליוצרים מתחום האומנות הפלסטית. השלב השני הוקדש למוסיקה, ובמסגרתו נבחרו שישה יוצרים ישראלים שצוותו לשישה אמנים דוברי רוסית. השלב הבא היה טרום יום העצמאות. פרויקט תרבות.רו זכה בתחרות האפ"י בקטגוריית המגזרים.

תגיות