אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
ויסוצקי לא מוותרת על התה הקר צילום: ג'רמי פלדמן

ויסוצקי לא מוותרת על התה הקר

יוצאת בפעילות לחינוך צרכנים לצרוך תה קר משקיק. ויסוצקי תשקיע 750 אלף שקל בפעילות בנקודות המכירה ובשקופיות חסות בטלוויזיה

10.08.2009, 10:18 | אורנה יפת

חברת ויסוצקי יצאה משוק התה הקר כאשר מחקה לפני כמה חודשים את המותג אייס טי, אך נראה כי אינה מוכנה לוותר לחלוטין על התחום. החברה מנסה להגדיל מכירות גם בקיץ, אף שתה נצרך באופן מסורתי בעיקר בחורף. בימים אלה החליטה החברה לחנך את הצרכנים לצרוך תה קר, אבל לא בבקבוקים כמו שמשווקות המתחרות, אלא באמצעות הכנת תה קר משקיקי תה רגילים.

ויסוצקי תשקיע 750 אלף שקל בפעילות בנקודות המכירה ובשקופיות חסות ב"כוכב נולד" ובתוכניות טלוויזיה נוספות. "הערכים הבריאותיים של התה בשקיק הם גבוהים יותר מאלה של המשקאות המוכנים בבקבוק", אומרת אורלי חרש, סמנכ"לית השיווק של ויסוצקי. "מבחינה שיווקית אנחנו לא משחקים בקטגוריה של התה קר בבקבוק, כי זה שטח מדף אחר. לנו אין את המבצעים של התה בבקבוק".

לדברי חרש: "אנחנו אומרים לצרכנים שהיתרון שלנו הוא גם בערכים הבריאותיים, אבל גם במגוון הטעמים. כל אחד יכול לבחור את את הטעם האהוב עליו ולא להתפשר על הטעמים שמייצרות החברות בתה קר, וגם לקבוע את כמות הסוכר שהוא רוצה בתה שלו".

תגיות