אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מקדונלד'ס: המכירות בחודש יולי עלו ב-4.3% צילום: יונתן קסלר

מקדונלד'ס: המכירות בחודש יולי עלו ב-4.3%

העלייה במכירות גבוהה מתחזיות האנליסטים, ומיוחסת לביקוש להמבורגרים ולפופולריות של בתי הקפה של הרשת - מק'קפה

10.08.2009, 16:44 | בלומברג

מקדונלד'ס, רשת המזון הגדולה בעולם הודיעה כי המכירות העולמיות עלו בחודש יולי ב-4.3%, גבוה מתחזיות האנליסטים, זאת לאור הביקוש להמבורגרים ולפופולריות של בתי הקפה של הרשת - מק'קפה (McCafe).

המכירות בסניפים האמריקאיים הפתוחים למעלה משנה טיפסו ב-2.6%, בעוד שההזמנות באירופה טיפסו ב-7.2% והמכירות באסיה, המזרח התיכון ואפריקה עלו ב-2.1%.

מקדונלד'ס הרחיבה את עסקי הקפה בפינות מק'קפה לאלפי סניפים ברחבי המדינה, והשיקה ארוחת המבורגר חדשה ב-4 דולר, בניסיון למשוך לקוחות בעיצומו לשל המיתון.

הצמיחה במכירות מקדונלד'ס בבריטניה, צרפת ואוסטרליה מפצה על ההאטה בביקוש בסין. ג'ק רוסו, אנליסט במדרש אדווארד ג'ונס מסביר כי "הצרכנים מגיבים היטב לתפריט המשופר של מקדונלד'ס ולמחירים האטרקטיביים שלו".

המניה של מקדונלד'ס עלתה ב-36 סנט ל-55.20 במסחר בניו יורק. בחודש שעבר דיווחה מקדונלד'ס על ירידה ברווחים ברבעון השני ל-1.09 מיליארד דולר, שהם 98 סנט למניה, לאחר שהמכירות נפלו ב-7% ל-5.65 מיליארד דולר.

המכירות העולמיות בסניפים הפתוחים יותר משנה עלו ב-4.8% ברבעון, פחות מתחזיות האנליסטים, לאור ירידה בתנועה בייחוד במדינות כמו סין.

תגיות