אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אריק בן זינו: "אנו בוחנים פתיחת חנויות מנגו לגברים" צילום: עמית שעל

אריק בן זינו: "אנו בוחנים פתיחת חנויות מנגו לגברים"

לכלכליסט נודע כי רשת מנגו תשיק השבוע את קולקציית מנגו לגברים תחת השם HE by MANGO. בשלב ראשון יימכרו הבגדים בפינות ייעודיות בחנויות בקניון עזריאלי ובדיזנגוף סנטר

11.08.2009, 09:35 | אורנה יפת

בחברת אלביט מסחר וקמעונאות לא נחים. רגע לפני שהיא מכניסה את גאפ לישראל - החנות הראשונה תיפתח בסוף החודש בירושלים - תשיק החברה בשבוע הבא קולקציה של מנגו לגברים, תחת השם HE by MANGO. כך נודע ל"כלכליסט". הקולקציה תשווק בישראל בשלב ראשון בחנות מנגו בקניון עזריאלי בתל אביב ובחנות הדגל במתחם האופנה החדש בדיזנגוף סנטר.

אריק בן זינו, מנכ"ל אלביט מסחר וקמעונאות, אמר ל"כלכליסט": "להכניס מותג גברים באופן מלא לכלל הרשת זה תהליך ארוך. חיכינו לראות את התפתחות המותג בחו"ל, וכאשר ראינו שמדובר במותג מבטיח החלטנו להרחיב את המהלך גם אלינו". השלב הבא של המותג בישראל יהיה כניסה לכל 26 חנויות מנגו. לדברי בן זינו: "הכניסה של קולקציית הגברים לכל חנויות הרשת תימשך כשנתיים. זו קטגוריה שצריך לטפל בה בצורה שלמה".

קולקציית הגברים הושקה בעולם לפני שלוש עונות, והפרזנטור שלה בחו"ל הוא מקס איירונס, בנו של השחקן ג'רמי איירונס. HE הם ראשי התיבות של הביטוי הלטיני Homini Emerito שפירושו "הגבר המצליח הודות למעלותיו". הקולקציה מלווה באייקון של חד־קרן והיא מכוונת לקהל של גברים צעירים וטרנדיים שלובשים סגנון קז'ואל אורבני.

בעוד שבחו"ל קיימות שש חנויות מותג נפרדות לגברים - בספרד, בטורקיה, בדובאי ובצרפת, והמותג נמכר בעוד כ־100 חנויות נשים ברחבי העולם (מתוך 1,200 חנויות של מנגו). בישראל תימכר קולקציית הגברים בשלב זה בפינות ייעודיות רק בחנויות הנשים, אך הן ימותגו בשם הקולקציה עם שלטים שיפנו לקולקציית HE. לקראת ספטמבר אמור להגיע לארץ כל הריהוט הייעודי לפינות הגברים. "ייתכן כי בעתיד נפתח חנויות נפרדות לגברים, אבל זה ייעשה בהתאם להתפתחות המוצר והקונספט של HE בחו"ל", אמר בן זינו.

בשל העובדה שהמותג לא יהיה בכל נקודות המכירה בקרוב, הוא ייתמך פרסומית רק כאשר תהיה לו פריסה מלאה בכל הרשת. בשלב זה יכללו הקמפיינים של המותג בישראל רמיזה בלבד לקולקציה החדשה.

אלביט קמעונאות רכשה את הזיכיון על חברת האופנה הספרדית לפני ארבע שנים תמורת 3.8 מיליון דולר. באותה תקופה הפעילה הרשת 8 סניפים, ואילו כיום היא מפעילה 26 סניפים ברחבי הארץ. אלביט מסחר וקמעונאות השקיעה על פי הערכות 200 מיליון שקל בשיקום הרשת. הכנסות מנגו בישראל ב־2008 עמדו על 102 מיליון שקל, בעוד שהוצאות הרשת הסתכמו באותה שנה ב־118 מיליון שקל. בן זינו אמר בעבר כי הוא מקווה שב־2009 תעבור הרשת לרווח.

תגיות

3 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

3.
אנשים בלי ניסיון קמעונאי לא יכולים להוליך שולל לאורך זמן
בישראל יש תופעה עצובה בה אין כמעט מנהלים מוכשרים ובעלי ניסיון ספציפי בעולם הקיעונאות.... ראיה לכך הינה ההצלחה המוטלת בספק של החברות הללו בישראל וניסיונותיהם הכושלים בחו"ל. כאמור על כול הכללה ישנם גם יוצאים מן הכלל אותם איני מנסה להמעיט מיכולתם כלל. שיתעוררו בעלי פעילויות הקמעונאות המקומיות ויתחילו להוסיף אנשי מקצוע ולא שרלטנים. בהצלחה לעף ולעוסקים בו.....
15.08.09
2.
בדרך למטה ?!?
החברה מבזבזת המון כספים יותר ממה שהם מכניסים וזה מתכון לכישלון, הנהלת החברה צריכה להתעורר ולהפסיק לבזבז כספים שאין להם! שילמדו מהגדולים כמו מק'דונאלד, מינימום הוצאות (בחנויות) ומקסימום רווחים. בקיצור שיהיה להם בהצלחה בכל דרך שיבחרו ואני מקווה שהדוח של שנת 2009 יהיה טוב בהרבה מזה של 2008 שהוא כישלון ענק, אני אישית אוהב את הרשת ולדעתי היא חשובה לישראל, אז בלי שטויות :)
חיסכון , ראשון  |  11.08.09