אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
חיוך רחב: הרווח הנקי של סמייל זינק פי ארבעה ל-26 מיליון שקל

חיוך רחב: הרווח הנקי של סמייל זינק פי ארבעה ל-26 מיליון שקל

זאת בשל קיטון בהוצאות המימון. הכנסות החברה עלו ב-10% ל-291 מיליון שקל, החברה רשמה עלייה של 14% בהכנסות מהאינטרנט. ה-EBITDA הגיע לשיא של 71 מיליון שקל

12.08.2009, 09:29 | מישל אודי

הכנסות סמייל לרבעון השני של 2009 עלו ב-10% לעומת הרבעון המקביל אשתקד והסתכמו ב-291 מיליון שקל. ההכנסות מהאינטרנט בפס רחב עלו ב-14% והסתכמו ב-150 מיליון שקל, וההכנסות משיחות עלו ב-6.8% ל-141 מיליון שקל.

ה-EBITDA (רווח לפני הוצאות מס, פחת והפחתות) הסתכמה ב-71 מיליון שקל, כך ששיעור ה-EBITDA עלה ל-24.4% לעומת 23.8% ברבעון המקביל אשתקד.

הרווח התפעולי עמד על 41 מיליון שקל לעומת 33 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, כאשר להכנסות לרבעון השני נוספו 3.8 מיליון שקל שהופרשו בגין תביעה משפטית, שהולכת ככל הנראה לפשרה.

הרווח הנקי של החברה זינק פי ארבעה ל-26 מיליון שקל לעומת 6 ניליון שקל ברבעון המקביל אשתקד וזאת בשל ירידה בהוצאות המימון שצנחו מ-24.76 מיליון שקל ל-5.56 מיליון שקל.

חובה הפיננסי של החברה ירד מתחילת השנה ב-42% והסתכם ב-176 מיליון שקל.

סטלה הנדלר, מנכ"ל החברה מסרה כי "אנו מרוצים מאוד מהתוצאות, ובמיוחד מה-EBITDA שהגיע לשיא".  

תגיות