אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בריטיש איירווייס מציגה: פרסומות על כרטיסי העלייה למטוס צילום: בלומברג

בריטיש איירווייס מציגה: פרסומות על כרטיסי העלייה למטוס

גם זו דרך להתמודד עם המיתון: חברת התעופה הבריטית תאפשר פרסום על כרטיסי העלייה למטוס שיונפקו באמצעות אתר האינטרנט של החברה

17.08.2009, 13:30 | יסמין גיל

בריטיש איירווייס תציע, לראשונה, שטחי פרסום על כרטיסי העלייה למטוס שיונפקו באמצעות אתר האינטרנט של החברה - כך נמסר בהודעת החברה בסוף השבוע.

השירות יוצע החל מ-1 באוקטובר, כאשר בחברת התעופה הבריטית מסבירים כי מודעות הפרסום יוכלו לפנות לטיסות מסוימות, או לקהלים ספציפיים, כדי לאפשר למותגים המפרסמים להתמקד בקהלי היעד שלהם.

בהודעה נמסר כי למעלה מ-500 אלף אנשים נכנסים מדי יום לאתר האינטרנט הבינלאומי של החברה, ובשנה שעברה הונפקו דרך האתר כ-12 מיליון כרטיסי טיסה. מדוברות בריטיש איירווייס בישראל נמסר שכשליש מנוסעי החברה מישראל עושים צ'ק אין באמצעות אתר האינטרנט של החברה ומדפיסים כרטיס עלייה למטוס.

"זו הזדמנות ייחודית עבור מותגים להעביר את המסר גם באוויר", אומרת אביגייל קומבר, מנהלת המותג של בריטיש איירווייס. לדבריה, "זו גם הזדמנות נהדרת עבור הלקוחות שלנו להתוודע למידע על מוצרים ושירותים שרלוונטיים אליהם. אנו מחפשים מותגים מפרסמים שיהיו בעלי מסורת ותיקה, בדומה לערכי המותג בריטיש איירווייס. בתקופה הכלכלית הנוכחית כל החברות בוחנות דרכים לשיתופי פעולה ואנו מקווים שהשירות החדש יסייע להכנסות החברה". 

תגיות