אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
ההפסד של סאקס התרחב ברבעון השני ל-55 מיליון דולר  צילום: שוקה כהן

ההפסד של סאקס התרחב ברבעון השני ל-55 מיליון דולר

למעט חנות הדגל בשדרה החמישית בניו יורק, מכירות החברה נחלשו ברחבי ארה"ב ב-15% לרמה של 562 מיליון דולר

18.08.2009, 20:16 | סוכנויות הידיעות

ההפסד של סאקס לרבעון השני התרחב בצל ירידה במכירות, מחיקות וירידה בשולי הרווח, אך ניהול זהיר של מבנה ההוצאות סייע לקמעונאית היוקרה להפסיד פחות מהתחזיות המוקדמות.

סטיבן סאדוב המנכ"ל אמר, כי למרות המיתון שולי הרווח הגולמי של החברה עלו על הציפיות והמלאים ירדו ב-18% לחנות ביחס לשנה שעברה.

המכירות בחנויות זהות נחלשו ב-15.5% ברבעון השני הפיסקלי של החברה - בהתאם להערכות מוקדמות. זאת, למרות שה'סייל' של עונת האביב עבר השנה לרבעון השני.

החברה ביצעה הוזלה אגרסיווית בתמחור מוצריה, שנחשבים ל"יוקרה". עבור הרבעון שהסתיים בתחילת אוגוסט, החברה הפסידה 54.5 מיליון דולר, או 39 סנט למניה, בהשוואה להפסד של 33 מיליון דולר, או 24 סנט למניה. אנליסטים ציפו מהחברה להפסד של 52 סנט למניה.

המכירות נפלו ב-15% לרמה של 561.7 מיליון דולר. לפני שבועיים החברה דיווחה על ירידה של 16% במכירות בחנויות זהות, למרות מעבר של אחד ה"סיילים" ליולי לעומת מאי שנה שעברה.

הרווח הגולמי של החברה נפל ל-30% לעומת 34.6% ברבעון המקביל כאשר החברה צופה קשיים גם בהמשך השנה, למעט חנות הדגל בשדרה החמישית בניו יורק שנהנית מצמיחה, בניגוד לשאר חנויות החברה.

תגיות