אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קק"ל יצאה במכרז על תקציב הפרסום צילום: מיכאל קרמר

קק"ל יצאה במכרז על תקציב הפרסום

תקציב הפרסום מוערך ב-4 מיליון שקל. תקופת ההתקשרות החדשה היא לשלוש שנים עם אופציה להארכה לשנתיים נוספות

20.08.2009, 09:19 | מיטל זדה

קרן קיימת לישראל (קק"ל) עורכת מכרז על תקציב הפרסום שלה, שהיקפו השנתי מוערך ב־4 מיליון שקל. כך נודע ל"כלכליסט". קק"ל פנתה בימים האחרונים לכמה משרדי פרסום כדי שישתתפו במכרז שעתיד לעבור לשלבים מתקדמים יותר במהלך ספטמבר. תקופת ההתקשרות החדשה היא לשלוש שנים עם אופציה להארכה לשנתיים נוספות.

בשנים האחרונות עבדה קק"ל עם משרד הפרסום אדלר חומסקי, ועתה היא מחויבת ליציאה למכרז חדש. אדלר חומסקי מצדו מתכוון לקחת חלק במכרז החדש. בשלב הראשוני של המכרז קק"ל לא תבקש לקיים סבב פרזנטציות בתחום הקריאייטיב.

בשנים האחרונות מפרסמת קק"ל בעיקר בטלוויזיה ובעיתונות ובעבר נעזרה גם במשרדי פרסום קטנים, אך בשנים האחרונות התקציב כולו מטופל באדלר חומסקי.

ב־2008, לרגל חגיגות 60 שנה למדינה, יצאה קק"ל בסדרת קמפיינים תחת המסר: "כבר למעלה מ־60 שנה קק"ל גאה לתרום לצבעים של המדינה". עיקר הפעילות הפרסומית של החברה מתבצעת לקראת החגים. מקק"ל לא נמסרה תגובה.

תגיות