צילום: shutterstock
על בד זכתה בשני חוזים בהיקף שנתי של 60 מיליון שקל
אחת הרשתות עמן התקשרה החברה העוסקת ביצור ושיווק מטליות לחות היא ענקית הקמעונאות הגרמנית Lidl
20.08.2009, 10:10 | רחלי בינדמן
חברת על בד, העוסקת בייצור ובשיווק מטליות לחות, זכתה בשני מכרזים חדשים להספקת מגבונים לחים לשוק האירופי ובעיקר הגרמני. החברה זכתה במכרזים של שתי רשתות מהמובילות באירופה. היקף הפעילות השנתי הצפוי הינו כ-11 מיליון יורו (כ-60 מיליון שקל). על פי הערכות בשוק אחת הרשתות מבין השתיים היא הרשת הקמעונאית הגרמנית הענקית Lidl.
על פי הערכת ההנהלה קיים סיכוי כי שתי הרשתות עשויות להגדיל בעתיד את היקף המכירות. אחד ההסכמים בהם זכתה על בד הינו לתקופה של כשנה והאחר הינו לתקופה של כ-24 חודש. הזכיה במכרזים תחייב את החברה להשקיע סך של כ-1.5 מיליון יורו בהגדלת כושר יצור של המפעל בגרמניה. מנכ"ל החברה, איציק בן חנן, אמר היום כי "הזכייה במכרזים ממצבת את על בד כספק המגבונים הלחים המוביל לרשתות הקמעוניות באירופה תחת המותג הפרטי". לדבריו, היקף המכירות השנתי של החברה באירופה עומד כיום על למעלה מ- 100 מיליון יורו. על בד מייצרת מגבונים לחים עבור השוק האירופי הן במפעלה בישראל והן במפעלה בגרמניה.
לא התפרסמו תגובות לכתיבת תגובה