אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
תקציב טריומף עובר מבאומן בר ריבנאי ליהושע TBWA צילום: פיטר גרק

תקציב טריומף עובר מבאומן בר ריבנאי ליהושע TBWA

תקציב הפרסום של רשת ההלבשה התחתונה נע בשנים האחרונות בין חצי מיליון דולר למיליון דולר. טריומף: "אנו עוברים למשרד יצירתי"

23.08.2009, 15:14 | מיטל זדה

תקציב הפרסום של מותג ההלבשה התחתונה טריומף יטופל ביהושע TBWA, לאחר שטופל בשנים האחרונות בבאומן בר ריבנאי. העברת התקציב נעשית על רקע השינויים בחברה לאחר כניסתו של המנכ"ל החדש, עופר נוינר.

תקציב הפרסום של מותג ההלבשה נע בשנים האחרונות בין חצי מיליון דולר למיליון. באומן מטפל בתקציב שנים ארוכות, והתקציב נחשב לאחד מהוותיקים המטופלים במשרד.

מטריומף נמסר כי בחברה הרגישו צורך בשינוי ובהתחדשות. "יהושע TBWA הינו משרד יצירתי ובעל ניסיון רב בתחום האופנה והמעבר אליו הינו צעד נכון לחברה. חברת טריומף אינטרנשיונל מודה ומעריכה את באומן בר ריבנאי על השירות שהמשרד נתן לה במשך שנים רבות".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות