אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
גירושים - מקדמי המכירות החמים של הקיץ צילום: אוראל כהן

גירושים - מקדמי המכירות החמים של הקיץ

עכשיו זה ברור, הזוגות הגרושים כובשים את הפרסומות. לפני מספר חודשים היו אלה אילנית לוי ואקי אבני שפרסמו את הדיזיין סנטר ועכשיו זה אותו אבני עם גרושתו, סנדי בר, בתשדיר למילקי

24.08.2009, 14:16 | רונן וודלינגר

עכשיו זה ברור: גירושים הם מקדמי המכירות המובילים של 2009. אחרי הוידויים של הדצים והאמדורסקים, הופעות האורח של אייל ואילנית והסרטים על ריטה ורמי, הגיע הדבר האמיתי, המאש-אפ האולטימטיבי בין הריאליטי, הסלבריטי ותרבות הצריכה: הזוגות הגרושים כובשים את הפרסומות. לפני כמה חודשים היו אלה אילנית לוי ואקי אבני שעשו את הספתח בפרסומת לדיזיין סנטר, והחל מלפני שבוע מככב אותו אבני, הפעם עם גרושתו בחיים סנדי בר, בתשדיר למילקי.

מייקינג אוף חוזרים לבית המשפט עם נערת המילקי קבלו הצצה אל מאחורי הקלעים של הפרסומת החדשה של שטראוס למותג מילקי בכיכובם של סנדי בר ואקי אבני. אחרי הפסקה של 12 שנה שבים השניים לזירת בית המשפט בפני אותו שופט מיתולוגי כתב כלכליסט, 3 תגובותלכתבה המלאה

בפרסומת החדשה מגלמים השניים זוג גרוש שמתקוטט בביהמ"ש על מעדן החלב, כמו היו זוג שנאבק על הסדרי המשמורת של בנם המשותף. אגב, זו לא הפעם הראשונה שיחסי הזוג המלכותי הזה מקדמים את מילקי: למעשה, הפרסומת הנוכחית היא הומאז' לפרסומת שעשו השניים כשעוד היו זוג נשוי, שהייתה בעצמה טייק-אוף על פרסומת שעשתה בר כשעוד היתה רווקה.

אפשר לומר שיש בפרסומת הזו משהו חינני, הומור עצמי או עדות אותנטית למעמדו המעורער ממילא של מוסד הנישואין. יכול גם להיות שבני הזוג הספציפיים - בר ואבני - נמצאים ביחסים נהדרים למרות הגירושים, עשו את הפרסומת בשמחה ועוד הרוויחו על הדרך כמה עשרות אלפי שקלים. אני לא יודע והאמת, זה גם לא מעניין. מה שיותר מעניין הוא לראות איך הכול, לרבות מערכות יחסים, יכול להפוך בר-המרה לכסף, מושא לפרסום. האינטימי של אתמול הוא מקבץ הפרסומות של היום ("רק שני זוגות גרושים וחזרנו..."). בין דאחקה לטייק-אוף קל אולי לשכוח שמאחורי הניסיון למכור מסתתרים דברים כמו יחסים, רגשות, ילדים. אבל איפה זה מול יצר המציצנות שלנו (או שנכפה עלינו) וכמה מאות אלפי שקלים.

אבל חוץ משאלת הכסף, יש כאן משהו נוסף: האם לא ניתן לטעון שבאופן מסוים, הגירושים של בר ואבני בפרסומת, אמיתיים לא פחות מהגירושים שלהם "בחיים"? אחרי הכול, עבורנו הצופים, הקיום ה"אמיתי" של הסלבריטאים הוא זה שאנחנו צורכים, זה שמגיע אלינו באמצעות מגזינים וטלוויזיה, דרך פילטרים של פרסום ושל יחסי ציבור. יותר מאשר בני אדם, סנדי ואקי, כמו שאנחנו מכנים אותם בפמילריות, הם בשבילנו דמויות במחזה שנקרא "עולם הבידור". שם נמצא הקיום הממשי

שלהם עבורנו, וכך גם הנישואים שלהם, ועכשיו גם הגירושים. למרות שאנחנו נורא רוצים, אנחנו לא באמת יכולים לדעת מה קורה בחיים האמיתיים שלהם, בבית המשפט או בין הסדינים. במקום זה, אנחנו נאלצים להסתפק בגרסא מעובדת, מיוחצנת, של חיי המפורסמים, גרסא שמתחזה לדבר האמיתי. כך הופך המחזה לאמת, האמת לדמיון. וכך, למרות הביקורת המתבקשת, אפשר לומר שלפי חוקי העולם שבו אנחנו חיים, ההצגה שאנחנו רואים בפרסומת החדשה של מילקי היא אמיתית לחלוטין.

תגיות

9 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

9.
על מקרנה והגיינה נשית
שוב התיך רונן נמוך וגבוה, מי אפסיים של פרסות עם מי תהום של פילוסופיה פוסט מודרנית סחתיין. ואני עדיין לא הבנתי איך איש לא אמר כלום על שובה של המקרנה לחיינו באדיבות הפרסומת האווילית הזו. כנראה שמדובר בהדחקה קולקטיבית, בדומה לזו שאופפת את הציבור אותו אני מייצג, הברזילאי, בכל הקשור לצבע לבן בעקבות ההפסד בגמר מונדיאל 1950 במארקנה כשלבשנו לבן מול אורגוואי. מאז אותה שנה אין שום דבר לבן בברזיל, כולל טמפונים. אפילו הקוק אפרפר, לא שאני יודע משהו על כל זה...
אדמונדו  |  25.08.09
לכל התגובות