אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בלעדי: תקציב מכבי care - ליהושע צילום: אוראל כהן

בלעדי: תקציב מכבי care - ליהושע

משרד הפרסום יטפל כעת בכל החברות־הבנות של קופת החולים מכבי, לרבות רשת מכבידנט ובית חולים אסותא

25.08.2009, 10:16 | מיטל זדה

משרד הפרסום יהושע TBWA מעמיק את אחיזתו בתקציב הפרסום של קבוצת מכבי. ל"כלכליסט" נודע שהמשרד קיבל לאחרונה את תקציב הפרסום של מכבי care, בסכום שמוערך ב־3 מיליון שקל. מכבי care הוא המותג הפרטי של קופת חולים מכבי, ומתמקד ברפואה אלטרנטיבית. עד כה לא טופל המותג במשרד ספציפי והפרסום נעשה בעיקר באופן עצמאי. כעת המשרד מטפל בכל החברות־הבנות של קבוצת מכבי.

לפני כחודש זכה יהושע במכרז על תקציב הפרסום של הקופה בסכום של 6 מיליון שקל לתקופה של שלוש שנים. תקציב מכבי יצא למכרז לאחר שטופל במשך שנים בבאומן בר ריבנאי. במכרז התמודדו גם אדלר־חומסקי וגיתם BBDO, שפרשה מהמכרז.

בשנים האחרונות מטפל המשרד גם בתקציב המותג מכבידנט, חברה־בת של הקבוצה המתמחה ברפואת שיניים, ולפני כחצי שנה קיבל יהושע גם את הטיפול בתקציב בית חולים אסותא שנמצא בבעלות הקבוצה. לאחרונה, לרגל פתיחת בית החולים החדש ברמת החי"ל, יצא המשרד בקמפיין פרסום נרחב.

למרות ריכוז תקציבי הפרסום של הקבוצה במשרד פרסום אחד, לא נראה שהמהלך יביא לאיחוד השפה הפרסומית של מותגי הקבוצה.

ביהושע TBWA סירבו להגיב על הדברים.

תגיות