חדשות האופנה: ערב צבעוני
חנות חדשה בתל אביב למעצבת מעפולה יפית אוחיון, המתמחה בבגדי ערב קלילים, וגם מותג האיפור האהוב על ביונסה ושרה ג'סיקה פארקר, Smashbox, מגיע לארץ
בגדי הערב של אוחיון קלילים ורומנטיים, עם זיקה לווינטג' הבאה לביטוי בחומרים: סרטי תחרה, שימוש בבדי סאטן ושיפון המזכירים קומבינזונים ישנים ועוד. הקולקציות מורכבות משמלות קצרות וארוכות, חצאיות, חלקים עליונים ואביזרים. לדבריה הבגדים מושפעים מאוד ממגמות בעולם ומשתנים בהתאם, תוך שמירה על הסגנון האישי שלה. סימן זיהוי נוסף לעיצוביה היא קשת הצבעים הרחבה שבה היא מרבה להשתמש.
מחירים: 250–2,000 שקל. לבונטין 1 ת"א; הרב לוין 1 עפולה; ובחנויות מעצבים.
צבעים לפנים. מותג האיפור האמריקאי Smashbox הגיע בשבוע שעבר לישראל ויימכר ברשת חנויות אפריל. מדובר במותג אופנתי שמציג מגמות מובילות באיפור, והוא חביב על דוגמניות וסלבז סביב העולם. בין המשתמשות: מדונה, ביונסה, שרה ג'סיקה פרקר וכריסטינה אגילרה.
חברת סמאשבוקס קוסמטיקה נוסדה בשנת 1996 בידי דיוויס ודין פקטור - שני נינים של מקס פקטור, אמן האיפור ומייסד חברת האיפור מקס פקטור. השניים ייסדו את אולפני סמאשבוקס, המשמשים לצילומי אופנה, ב־1991. דין, איש עסקים, ודיוויס, צלם אופנה, החליטו ליצור קו איפור טרנדי שיאחד את המורשת המשפחתית ואת עיסוקיהם העכשוויים, ייראה נהדר בצילומי אופנה אך יתאים גם לשימוש יומיומי.
למותג מגוון מוצרים. ביניהם נמצא הגלוס האינטואיטיבי שמעניק נפח לשפתיים, זוכה פרס של המגאזין "אלור", ומומלץ במיוחד גם הפריימר Photo Finish (פוטו פיניש), עם 15SPF, אשר משפר את מראה העור לקראת האיפור.
מחירים: 69–295 שקל.
גוטייה עוזב.
האם ז'אן פול גוטייה התפטר מתפקידו כמעצב הראשי של בית האופנה הרמס? הענף רוחש שמועות כי גוטייה, שהוביל את בית האופנה בשש השנים האחרונות, יעזוב אחרי שיציג בשבוע האופנה הקרוב את קולקציית קיץ 2010.הרומן בין הצדדים התחיל ב־1999, אז רכשו הרמס 35% ממניות מותגו של גוטייה ב־23 מיליון דולר. ב־2003, החליף גוטייה את מרטין מרג'יאלה בתפקיד המעצב הראשי של בית האופנה.
3 תגובות לכתיבת תגובה