אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בנק הפועלים משיק קמפיין חדש בתחום המשכנתאות: "שוק הנדל"ן נמצא בשיא" צילום: מיכאל קרמר

בנק הפועלים משיק קמפיין חדש בתחום המשכנתאות: "שוק הנדל"ן נמצא בשיא"

אריק פינטו, מנהל אגף אשראי קמעונאי ומשכנתאות בבנק: "המומחיות שלנו היא לסייע ללקוח לתכנן יציבות בהחזר המשכנתה בעתיד"

25.08.2009, 13:10 | כתב כלכליסט

יום אחרי שבנק ישראל העלה את הריבית במשק, בנק הפועלים יוצא בקמפיין פרסומי חדש לתחום המשכנתאות תחת הסיסמה "מומחי המשכנתאות של בנק הפועלים ילוו אתכם בדרך לבית משלכם".

לדברי אריק פינטו, מנהל אגף אשראי קמעונאי ומשכנתאות בבנק הפועלים, "משכנתה מהווה אירוע מרכזי בחייו של משק הבית ומהווה אמצעי לרכישת דירת מגורים. לקוחות יכולים לעשות זאת ולעמוד בהחזר החודשי של ההלוואה לרכישת הדירה ללא תחושת לחץ ובלבד שיתאימו את גובה המשכנתה ליכולת ההחזר האמיתית שלהם".

לדברי פינטו, שוק הנדל"ן נמצא בשיאו, ולבנקים קיים פוטנציאל עסקי להרחבת הפעילות. "רבים רוכשים דירות הן למגורים, והן להשקעה. כנגזרת מכך נלקחות משכנתאות רבות, ויש כאן הזדמנות עסקית הן לבנק והן ללקוחותיו. נדרשת מיומנות ומומחיות כדי לתכנן יציבות בהחזר המשכנתה בעתיד. המומחיות שלנו הינה לסייע ללקוחותינו לעשות זאת".

פינטו מצביע על נתונים הנגזרים מהדו"חות הכספיים של הבנקים, כי שיעור הפיגורים בבנק הפועלים נמוך משמעותית משיעורם במערכת הבנקאית. בעוד ששיעור הממוצע של הפיגורים בהחזרי משכנתה בבנקים האחרים הגיע ל- 1.13%, שיעור הפיגורים בבנק הפועלים עומד על 0.72% בלבד.

"הבנק קובע את יכולת ההחזר החודשי הנדרשת על ידו מהלקוחות על פי המידע שהם מספקים לו ועל פי הניסיון המצטבר אצלו", אומר פינטו. "ואולם, בנוסף, יועץ המשכנתאות של הבנק יושב עם הלקוחות בכוונה לסייע להם במימוש האחריות הפיננסית האישית שלהם, בהחלטתם לגבי החזר המשכנתה המתאים להם. המטרה המשותפת הינה שהן הלקוחות והן הבנק ייהנו מהלוואה המתאימה לאורח החיים השוטף של משק הבית וזה ניתן לייעוץ ע"י מומחי המשכנתאות של בנק הפועלים".

תגיות