אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
ויאקום מגייסת את הביטלס לתחרות עם "גיטר הירו"

ויאקום מגייסת את הביטלס לתחרות עם "גיטר הירו"

הבעלים של MTV תשיק ב-9 לחודש הבא את משחק המוזיקה "הביטלס: להקת רוק", לצד השקת "גיטר הירו 5"

26.08.2009, 19:50 | סוכנויות הידיעות

ויאקום תנסה לפתות קהלים חדשים, ולהתחרות בסדרת המשחקים המצליחה "גיטר הירו", באמצעות המשחק החדש שלה - "הביטלס: להקת רוק".

המשחק יעקוב אחרי הקריירה של הרביעייה מ-1963 בליברפול ועד להופעה האחרונה על הגג ב-1969 בלונדון. ויאקום מניו יורק, בעלת הערוצים MTV ו-VH1, תשיק את המשחק ב-9 לספטמבר. הלייבל של הלהקה, קבוצת EMI, תוציא דיסק חדש באותו יום ותגבה את חלקה בתמלוגים מהמשחק.

"להקת רוק" הוא מנוע הצמיחה של משחקי החברה, שזקוקה לזריקת מרץ לאחר השפל של המכירות וההפסדים של השנה האחרונה. הכנסות החברה לרבעון השני נפלו ב-41% כתוצאה מירידה במכירות המשחקים.

הערכות הן, כי המשחק יימכר ב-1.7 מיליון עותקים השנה - פחות ממחצית מהמכירות הצפויות ל"גיטר הירו 5" שאמור לצאת בתחילת החודש הבא בחברה המתחרה "אקטיוויז'ן בליזארד".

מכירות משחקי המוזיקה נפלו השנה ב-46% לרמה של 452 מיליון דולר, לאחר 11 רבעונים של צמיחה שהסתיימו ב-2008. המפתחים והיצרנים מתכננים להשיק השנה 29 משחקים חדשים - עלייה של 20% ביחס לאשתקד. 

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות