אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הפסד לפעילות המשקאות הקלים של טמפו במחצית

הפסד לפעילות המשקאות הקלים של טמפו במחצית

מגזר המשקאות הקלים של החברה סיים בהפסד של 976 אלף שקל לעומת רווח של 15.8 מיליון שקל, וסבל מירידה של 8.8% במכירות

30.08.2009, 12:53 | גיל קליאן

במחצית הראשונה של שנת 2009 הסתכמו מכירות טמפו משקאות, חברה בת של טמפוהבורסאית, ב-386.3 מיליון שקל, ירידה של 1.5% לעומת המחצית המקבילה. 

המכירות של תחום המשקאות האלכוהוליים, לרבות מוצרי ברקן, הסתכמו במחצית הראשונה של שנת 2009 ב-213.2 מיליון שקל 213,190 - עלייה של כ-5.3%, הנובעת מאיחוד המכירות של יקבי ברקן, שאוחדה השנה לראשונה, והכולל מכירות שמתבצעות שלא באמצעות טמפו משקאות.

המכירות של תחום המשקאות הקלים הסתכמו במחצית הראשונה של שנת 2009 ב-173 מיליון שקל.  מדובר בירידה של 8.8% לעומת המחצית המקבילה.

מגזר המשקאות האלכוהוליים סיים את המחצית ברווח של 44 מיליון שקל, עלייה של 51% לאור איחוד הפעילות. תוצאות מגזר המשקאות הקלים במחצית הראשונה של שנת 2009 היו הפסד של 976 אלף שקל, לעומת רווח של 15.8 מיליון שקל במחצית המקבילה.

בשורה התחתונה סיימה טמפו משקאות את המחצית עם רווח של 12 מיליון שקל - עלייה של 14.4% לעומת המחצית המקבילה.

תגיות